Natusan eller Dove: s nya brunutansol-lotion?
Dessa har kommit ut med en man bygger upp, någon som vet vilken som ger mest /bäst färg?
Dessa har kommit ut med en man bygger upp, någon som vet vilken som ger mest /bäst färg?
Beror ju på hur brun du vill bli.
Den bygger ju upp en solbränna. Ju mer du använder desto mer färg får du.
KÖP DOVES :D helt underbar...har den över hela kroppen, även i ansiktet! brukar få finnar av vanlig brun-utan-sol men den här har inte gett mej nåra problem alls. jag som splade så mycket solarie förut...ett tips: ät omega 3, jästex och smörj in ansiktet med dove summer glow. ni kommer bli superfina ;)
Jag köpte den idag på Globens HM, där fanns det många kvar. Kostade 49,50 kr.
HanOchJag
Vilken köpte du? Den ljusa eller den mörka?
Ancher jag har ingen aning Köpte oxå min på HM i gbg (5an huset) och där fanns massor men jag såg ingen skillnad på dom. Men flaskan är just cremefärgad typ. Men jag har riktig "svenson"hud ljus med fräknar och den jag köpte blev jätte fin på mig, inte alls för mörk.
Hoppas du vet om det är den ljusa eller mörka jag köpte (för jag har ingen aning)
Hihi, har sett reklamen många gånger på tv (bor i Finland), men antagit att det var kräm med färgpigment i. Alltså ej BUS!
Tur att jag fick reda på att det var BUS, för nu vill jag också pröva! (Om jag hittar den.)
Nu har jag slagit prisrekord! Betalade 5,45? för en flaska Dove. Dyrt, men ville så gärna prova! Det är säkert den ljusare, stod "fair to normal skin," en gulaktig flaska (fanns ingen annan.)
Här så skrubbas och smörjas ikväll!
jag glowade min sambo igår! Med den mörkaste, TRE ggr, trodde inte det skulle ta så mkt!! Han är brun som en pepparkaka nu!
Åh, vad jag bimbo! Först nu fattar jag hur man ser nyansen på sove lotionen! Suck! Man tar helt enkelt och jämför tonen på stället där det står "fair to normal skin" med nyanserna som finns ovanför. Suck, så trög man kan vara. Lite osis att det blev den ljusaste, men fanns inga mörkare.
Utpala då är jag lika blond som du (om inte blondare) då jag fortfarande inte fattat det förräns nu när jag läste ditt inlägg och fick en aha-moment.
Men fin färg blir det iallefall även om man är blondast av blonda