• mjukglassen

Natusan eller Dove: s nya brunutansol-lotion?

Dessa har kommit ut med en man bygger upp, någon som vet vilken som ger mest /bäst färg?

• Svar på tråden Natusan eller Dove: s nya brunutansol-lotion?
  • guldklimp

säkert jätte dum fråga men har ni den även i ansiktet?

• solstickan

jag hade det, men jag märkte inte så mycket skillnad.... Där är det ju lätt att ta lite bronzer annars.

• Moulin

Och här kommer en till "dum" fråga: luktar de lika illa som "vanliga" bus?

• HanOchJag

vad kul att det finns en tråd om dessa produkter Hade tänkt åka till stan och köpa in en flaska idag. Men då kanske jag ska förvänta mig att jag inte kommer att få tag på någon (bor i gbg)

För er som inte får tag på don är apotekets L300 brun utan sol JÄTTE BRA för ansiktet och luktar gott (enligt mig)

• Pyret 78

Jag älskar Dove summer glow. använder den mörkare och har fått en jättefin färg i ansiktet o på kroppen. jag råder er som hittar en affär där den inte är slut att köpa mer än en flaska. det gjorde inte jag och nu är jag på jakt efter mer.

• GithKat

Hehe har precis börjat använda doves... och jag är helt randig på benen.. färgen är det inget fel på men ränderna..*ASG* är nog inte så bra på att smörja in det jämt...*fniss* Min gubbe har roligt iallafall...

• Aii

Jag vill men har inte vågat prova än, är just rädd för att det ska bli fläckigt eller randigt ;)
    Men jag får nog ge mig ut på stan och leta iaf. Jag kan ju börja på lite mer osynliga ställen

• Snärtan

Ååå... precis en sån här tråd tänkte jag starta!
    Är nyfiken på Dove´s nya...

Va blir man randig!?!?!
    Hur ska man göra för att få jämn färg?
    Märker man verkligen skillnad?
    Om man är väldigt ljus i hyn vilken ska man välja då?

• Snärtan

Färgar den av sig på kläderna?

• Liebdjuret

Hur blir det om man använder den och sedan solar solarium? Inte med den precis insmord då precis. Någon som vet om resultatet blir konstigt eller sämre? Vill nämligen både använda den samt sola lite.

Svar på tråden Natusan eller Dove: s nya brunutansol-lotion?