Natusan eller Dove: s nya brunutansol-lotion?
Dessa har kommit ut med en man bygger upp, någon som vet vilken som ger mest /bäst färg?
Dessa har kommit ut med en man bygger upp, någon som vet vilken som ger mest /bäst färg?
rocketqueen: Jag hade den mörkaste. Jo den luktar innan den har torkat, sen tycker jag itne att den luktar. Men jag vet itne, kanske så har man vant sej vid lukten, men det är ju bara att ta en dusch sen. Den skimmrar också=)
Jag har den ljustaste, har smörjt in mig 3 gånger och är fullkomligt nöjd!!! Den funkar verkligen!!
An1, jo jag undrade om någon kunde jämföra Holiday Skin med Dove eller Natusans. Tycker J&J's är rätt bra men har inte sett den i Sverige.
Äsch, jag kör på den ljusaste om jag kan hitta den! :D
Tofflan
Den ljusa färgade av sig lite på min bh också, men det går bort i tvätten som tur är!
Tror det blir extremt svårt att komma ifrån att det färgar av sig, huden skavs ju alltid av lite mot kläder.
an1, jag tycker också att J&J luktar illa! Känner lukten hela tiden när jag har den på mig.
den J&J lotionen ni pratar om, är inte det natusans holiday skin. jonhsons&johnsons har gjort den iallafall.
jag har använt den 3-4 ggr och är jättenöjd. fick väldigt fräsch färg på benen m.m.
det som var lite dåligt var väl att där man är torr så blir det fläckigt och mer färg på vissa ställen så man ser orange ut. blev så på mina armar (har lite eksem/torr hud där).
Och färger sitter länge, nu har jag inte smort mig sen i lördags och jag har fortfarande en fin "solbränna" kvar.
Aha, kan det kanske vara så att det är det den heter i Sverige då?
kan tänka mig det. Jobbigt ibland att det heter olika fast det är samma.
Japp, Natusan Holiday skin o J&J holiday skin är precis samma sak...men i lite olika flaskor.
rocketqueen:
Va ju bra att höra att det inte bara är jag som tycker den luktar för starkt.
Glad Påsk!