Natusan eller Dove: s nya brunutansol-lotion?
Dessa har kommit ut med en man bygger upp, någon som vet vilken som ger mest /bäst färg?
Dessa har kommit ut med en man bygger upp, någon som vet vilken som ger mest /bäst färg?
Utpala- TACK! Skall kolla nästa gång jag besöker ngn av dessa!!!
Tycker att den ljusa funkar alldeles utmärkt. Har smörjt in mej två ggr med den och fått en riktigt bra "bränna" av den. Den försvinne lite efter ett bad, iof lyckades jag smörja in mej precis innan jag kom på att jag skulle bada .
Ja, den luktar som vanlig bus. Jag duschar alltid på morgonen när jag har smörjt in mej på kvällen innan, men lukten går inte helt bort ändå fast jag tvålar in mej flera ggr:(
Färgar den av sig på kläderna?
Bara för att avvika så ska jag tala om att jag köpt Natusans holiday Skin.. Den funkar bra den med, inga ränder och luktar helt OK. Jag valde den ljusaste.... Eg. ville jag ha Doves men efersom Norge är så himla efter(!) med allt har dom inte den här än! Men för alla desperata Dove jägare kanske det var en god nyhet att höra att den funkar.
Håller med... Dove är ju slut överallt så jag köpte Natursans normal to darker skin, smörjt två gånger och har fått riktigt fin färg...
Dock anar man den karaktäristiska BUS doften efter ett tag... Men i börjag liktar lotionen supergott. Verkar som om man inte kan komma undan den där knepiga doften... undrar varför?
Frågar igen...Färgar den av sig på kläderna?
Snärtan jag använder den innan jag går och lägger mig. Och min pyamas är vit och jag har itne märkt att den färgar av sig
Jamen då kanske man ska försöka slå till på en... Gäller at hitta den bara, verkar ju vara riktigt poppis... hehe
Köpte Dove i båda nyanserna på HM Drottninggatan i Sthlm. Ska bli spännande att testa!