Natusan eller Dove: s nya brunutansol-lotion?
Dessa har kommit ut med en man bygger upp, någon som vet vilken som ger mest /bäst färg?
Dessa har kommit ut med en man bygger upp, någon som vet vilken som ger mest /bäst färg?
köpte en flaska dove igår, den ljusare. har kletat på armarna två gånger för att kolla lite men har inte märkt nån skillnad än... men den luktar gott!!
sådär nu är dove inhandlat!! ska bli spännande det här
Jag har också precis köpt Dove.
Är det ngn som har märkt om den fläckar av sig på kläderna???
Funderar på om man vågar använda den innan bröllopet - är ju inte så kul om det blir bruna fläckar på den vita klänningen.
kan man annvända dove även om man solar solarium eller om jagf ska åka utomlands nästa vecka till solen?
Fläckar och fläckar, gamla hudceller skavs ju av kontinuerligt. Om hudcellerna då är mörkare än vanligt syns det ju tydligare. Men det är ju inget som inte går bort i tvätten. Men jag rekommenderar inte att smörja in med _någon_ form av BUS och sedan dra på sig vita eller ljusa kläder direkt efteråt, då kan ju själva cremen - som när den kommer i kontakt med huden mörknar - smeta av sig på kläderna och fläcka dessa.
All BUS färgar ju av sig litegrand. För att minimera det brukar jag smörja in mig på kvällen och sedan duscha och skrubba med skrubbvante på morgonen innan jag klär på mig. Vita BH:ar och annat som sitter tight åt kan ju ta åt sig lite av färgen på insidan, men som sagt, det går bort i tvätten.
Japp, jag föll också för grupptrycket och inhandlade en Dove! Den ljusare varianten. Jag tycker att den funkar jättebra! Ev att färgen är liite för "guldig" och inte så brun. Har bara smörjt in mig två ggr men det syns! Precis som lolabe smörjer jag in mig på kvällen, inga problem med att den färgar av sig.
Har oxå precis hakat på "trenden" här Men där jag handlade så hittade jag inte olika färger av dove. Kanske jag har fått helt fel då men det märker vi
Jag vill ocksååå... Hoppas den har kommit till Finland också, någon som vet??
har någon här testat natusan's då?
Tips för att det inte ska färga av sig; gå runt naken ett tag så lotionen torkar ordentligt. Använd mörka kläder den första dagen efter applicering så riskeras inga vita snygga plagg att missfärgas.
Om nåt område blivit för mkt/ojämnt; skrubba bort och applicera supertunt lager just där. Med vanlig BUS så räcker det ofta med 1-2 appliceringar i veckan för att behålla den snygga färgen.
Om att sola eller sola solarium och använda BUS; det går men jag skulle isåfall börja med solen/solariet och SEN använda BUS. man ska ju undvika parfymer etc i solen. Sedan har BUS ju inget solskydd så det måste man ju ha ett separat. Visst kan man jämna till solbrännan eller fixa en fin "fusk"-grund innan man åker på semester.