• mjukglassen

Natusan eller Dove: s nya brunutansol-lotion?

Dessa har kommit ut med en man bygger upp, någon som vet vilken som ger mest /bäst färg?

• Svar på tråden Natusan eller Dove: s nya brunutansol-lotion?
  • rocketqueen

Haha, jahaa! :D Då går den alltså att få tag på i Sverige, och så vet jag hur resultatet blir med J&J:s!

Glad Påsk! :):)

• rocketqueen

Jag känner ingen BUS-doft från Doves, klart plus!

• Henax

Har använt Natusan, den mörka, en vecka och jag börjar känna mig ritigt sommarfräsch nu! Om man bortser från en flammig underarm förstås... Stressade lite väl häromdagen så nu är den ena armen tvåfärgad... Men nu fyller jag på med Natusan fläckvis så det blir nog bra snart! Hoppas jag!

• bröllop2006

jag har snart gjort slut på en Dove utan att se något resultat förutom lite fula flammor på smalbenen..

bottenbetyg från mig alltså! får testa nåt annat märke i stället..

M

• rocketqueen

Oj! Testade du den ljusa?

• bröllop2006

vet inte.. visste inte att det fanns flera sorter då det bara fanns där jag köpte min.. det kanske var den ljusa då.. fast även den borde synas på mig som är så blek *ler* har använt den i snart 3 veckor nu, varje dag..

har lite kvar i flaskan så jag fortsätter smörja varje dag tills den är slut så får vi se om det syns nåt då.. :/

• rocketqueen

Nämen! Du är säker på att det är BUS-lotionen då och inte en vanlig? ;):D

• bröllop2006

hihi, jo då.. det är en BUS:)

Dove summer glow body lotion.. fair to normal skin.. står det på

Marie

• drömbrud

Åk till turkiet och bli brun...det gjorde jag och kom hem igår! EN UPPLEVELSE!! Helt underbart!!!

• Fru Villa Solglimt

Jolien

Det funkar säkert för er som blir bruna av naturen...

Men för oss som är födda blekfisar så behöver vi lite hjälp av färgmedel.. :D

• drömbrud

Hahahah

Okej men då har jag den perfekta brunutansol färgen...

Den heter "spray sun". Det är en lång metallfärgad sprayflaska. går på ca 300-400 kronor men håller välldigt änge, Ger perfekt resultat.

Peala helst huden innan och sedan mycket lotion innan du sprejar. När du har sprayat så kan du, för att få ett gämnare resultat "smörja" runt det så det går in i huden gämt och inte i "fläckar". Men glöm inte att tvätta händerna nogrannt efteråt!

Lycka till tjejer

Svar på tråden Natusan eller Dove: s nya brunutansol-lotion?