• mjukglassen

Natusan eller Dove: s nya brunutansol-lotion?

Dessa har kommit ut med en man bygger upp, någon som vet vilken som ger mest /bäst färg?

• Svar på tråden Natusan eller Dove: s nya brunutansol-lotion?
  • Klangling

Har bara testat Dove, och är helt såld!!!
    Den ger en jättefin färg på kroppen och är väldigt lätt att få jämn och fin. Rekomenderas varmt!!!

• bröllopstjejen

Hej!

Kan säga att Dove Summer...är slutsåld i hela
    Sthlm!!!
    Jag köpte Niveas spay BUS....bra rykte den med!

• P+T

Jag tittade på Dove i affären sist men blev kluven i vilken jag skulle ta, fanns ju olika nyanser... kanske ska börja med den ljusa och sen ta den mörkare.. vad säger ni som provat?? Är den lätt att få jämn?? Jag har aldrig provat Brun utan sol tidigare så jag är lite feg... :)

• solstickan

Jag har testat Doves ljusaste, den ger jämn och fin färg på mig. Beror iofs lite på hur man smörjer, men jag tycker den är toppen.

P+T
    Våga! Det är jättelätt!

• morsian-brud

undrar.. blir man själv brun me dove?att det bara hjälper att bli brun eller är det liknande värg som andra brun utan sol..alltså att egen hud blir inte brun!?

förstår ni?

• solstickan

Det är BUS i. Om du smörjer på kvällen är du lite brum på morgonen. Ju fler gånger du använder den, desto mer färg får du.

• Blivande Fru Stålhandske

Men jag måste fråga:

Jag har provat de flesta av de dyrare märkenas BUS (Typ Lancome)..Slår DOVE dem?

• mjukglassen

vadå är den slut på åhlens, h&m mm ?

• marro

Slut på åhlens i gbg oxå :(

• Sanna Panna

Köpte precis Dove på Maxi när vi storhandlade! Köpte den mörkare eftersom jag har lite färg, hoppas den funkar nu bara!

Svar på tråden Natusan eller Dove: s nya brunutansol-lotion?