• 17/6 -06

17/6-06 del 2

De har ju stängt av vår tråd så jag fortsätter här . Råkade först lägga i planering men nu ligger den rätt!

Soon
    Jag tror inte att du behöver känna dig stressad, 3 mån är rätt långt. Se till bara och kolla upp saker som kanske behövs bokas i tid, beroende på var du bor.
    Vi bokade tex kyrka och lokal tidigt för det är en hysteri kring det i Stockholm.
    Jag pluggar och det är ju mkt roligare att fixa med bröllopet än att plugga så vi ligger nog längre fram än vad vi hade gjort om jag jobbat heltid

• Svar på tråden 17/6-06 del 2
  • Wire

Lite roligt är de ju att de har stängt av vår tråd... i alla fall om man tänker att det betyder att vi har funnits här ett bra tag nu...
    Nåja, till saken:
    Jag jobbar heltid (mer än heltid) och kan bara hålla med om att när man pluggar har man mer tid att planera. Vi har massor kvar att fixa men vi är såna tidsoptimister så vi är inte så stressade i alla fall. Vi har dock bokat kyrka och lokal för länge sen, bestämt mat, bokat fotograf och frisör. De flesta inbjudningarna är skickade men vi ska skicka ut några till.
    Det som känns mest akut är min klänning, där jag har hittat den klänning jag vill köpa, den går dock inte att beställa längre så jag ska köpa det ex som varit uthyrt en gång. Problemet är att jag får aldrig prata med chefen, så jag har inte fått något exakt pris och jag har inte fått bekräftat att den går att sy in det som behövs... Suck! Affären ska ringa mig men det händer inte så jag ska nog ringa dem idag IGEN. Börjar fundera på om de vill sälja eller inte.
    Jag har ett alternativ, som dock blir betydligt dyrare och det måste bestämmas denna vecka eller nästa.

• Wire

Just det, sen har vi tänkt ut en hel del saker men de är inte direkt fixade än... Då räknas det nog inte som klart eller hur?
    Vi vet hur ringen ska se ut men har inte beställt än, har inte bestämt var vi ska beställa den heller.