• Ninis07

Januari 2007

Hej!

Finns det några januari-2007-brudar här som har lust att starta en ny tråd? Vore roligt om vi kunde följas åt i planering och annat!

• Svar på tråden Januari 2007
  • Sanasol

:) Nej, jag har inte så bråttom! Vet att den jag gillar bäst inte längre finns i butikerna... känns trist, så frågan är om jag vågar beställa den?? Vill ha axelbandslöst vet jag iaf, för jag passar bra i såna klänningar. :)

• Skidbrud (gift)

Ja, jag känner som du, jag har inte så bråttom! Men det är ju kul att titta!

Vi hittar nog våra drömklänningar någon dag!

Nu ska jag ta och gå och lägga mig! Ska upp och jobba imorgon!

Ha en bra kväll så hörs vi!

• L+J

Sanasol, finns det ingen bild på din ring? Har funderat på nåt liknande och vill gärna ha lite tips! :)

• Sanasol

Nej, vill inte lämna ut den bild jag inspirerats av då jag blev anmäld sist jag gjorde det här på BT.

• M.E.

Hej på er, här hade det hänt mycket sen jag titta in sist. Kul att hör aom era ringar... jag vet inte alls vad det blir. vis ka åka till Falköping en dag och kolla med M2b´s lillebror som är guldsmedslärling.
    Skidbrud: Det vi har klart är väl kyrka, lokal och inbjudningar... men sen är det mycket som fortfarande bollas idéer kring. Ja och så kläder är ju klart för oss båda...
    Fått kontakt med några Hotell och restaurang elever som ev vill göra vår middag som projekt sista året... ska snacka mer med dem snart och se hur de tänker. Man vill ju att det ska bli riktigt bra oxå...

• Sanasol

L+J

I slutet på maj, början av juni kommer bilder på mina ringar, färdiga... om du kan vänta tills dess?

• L+J

Sanasol, jag har väl inget val? ;)

Men vore snällt om du la ut dem här då iaf! Vill gärna se dem.

• Sanasol

Hihi, kommer jag absolut att göra! :) Ska försöka skriva det i er tråd då!! :)

• L+J

i VÅR tråd, menar du att du inte hör hit egentligen ?!? ;)

När ska du gifta dig?

• Sanasol

Hihi, nej jag gifter mig i juli 2007! Kikade in hit bara för att se hur det gick för skidbrud... hon gifter sig i jämtland liksom jag :)

Svar på tråden Januari 2007