Januari 2007
Hej!
Finns det några januari-2007-brudar här som har lust att starta en ny tråd? Vore roligt om vi kunde följas åt i planering och annat!
Hej!
Finns det några januari-2007-brudar här som har lust att starta en ny tråd? Vore roligt om vi kunde följas åt i planering och annat!
Aha där ser man! Inte långt kvar för dig då! Nervöst?
ööh, är ju längre kvar för mig än för er ;)
Ahhh sant 2007 var det ju! Sorry, fick för mig att det var 2006. Ja då har du väl inte direkt anledning att känna dig stressad ännu, hehe.
Nu ska jag se en film... Ha det bra så länge!!
Hej alla!
Här uppe i Åre har vi snöstorm! Och vi som trodde att våren hade kommit! Har nämligen inte haft så mycket snö denna säsong så det var nästan barmark i byn. Men nu på 3 dagar har det kommit mer snö än på hela säsongen! Så nu kommer vi att kunna åka en bit in i maj!
M.E- Du verkar ju ha det hela under kontroll! Själva så har vi inte bokat någon lokal och nu känner jag att det börjar bli dags att göra det! Tänker hela tiden att det är så lång tid kvar men nu börjar tiden rinna iväg! Måste ju bestämma lokal innan vi kan göra inbjudningarna!
Hur är det annars med er?
Skidbrud... oj... här nere har snön försvunnit på två dagar... men vi har ju aldrig haft så här mycket snö så länge i och för sig.. Nu har vi haft plusgrader i flera dagar, förra veckan var det väl - 8 i snitt! Skumt iallafall...
Ja... vissa saker känns under kontroll men sen finns det ju massa till... en blomsterbutik har visning på buketter imorgon så vi ska dit och kolla lite...
Ha det så bra!
Hej på er, jag har nyligen hittat hit till BT och upptäckte precis den här tråden! Kul att det är fler januaribrudar som har börjat planera :)
Vi gifter oss den 20:e januari, så nu är vi fyra på det datumet! Jag kommer ursprungligen från Gävle så det är där vi ska gifta oss. Festlokal är bokad men kyrkan vi ska vara i tar inte emot bokningar ännu. Jag är just nu mitt uppe i klänningsletandet och sliter mitt hår över att jag har förälskat mig i klänningar från Maggie Sottero som bara har tre återförsäljare i hela Sverige :(
Uppdaterar januaribrudslistan:
Januari 2007
1.
2.
3.
4.
5. M.E
6. L+J
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13. Ninis07
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20. Osse, Skidbrud, makarnoner, Wunja
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
Hej Wunja, välkommen till tråden får jag väl säga då! Vad kul! Ja visst är Maggie Sottero vackra...jag håller med totalt! Det brukar finnas en hel del som säljer begagnat på BTs köp och sälj faktiskt, om man kan använda en "begagnad" klänning...
Vill bara meddela att här i Washington är det nu 24-25 grader och jättehärligt väder!! Äntligen har våren kommit på riktigt! Körsbärsblommorna är i full blom också, lagom till den årliga Cherry Blossom Festival. Tyvärr medför det ju att stan blir helt invaderad av turister, men det får man väl leva med. Är rätt glad att slippa snö och kyla ett tag iaf! (Ironiskt nog eftersom vi valt att gifta oss i fjällen på vintern, hehe...) :)
Trevlig helg alla!!
L
Hej alla!
L+J- Det låter ju inte hel fel med 25 grader! Härligt! Idag har vi haft en riktigt härlig dag här med strålande sol och massor med snö, det är inte fy skam det heller!
Wunja- Välkommen till oss! Visst är MS klänningarna fina! Har tittat en hel del på dom men de är lite dyra tycker jag så nu får jag inte titta på dom mer för då blir jag så sugen!
M.E- Va kul att dom ska ha en visning! Bra med lite inspiriation!
Wunja
Välkommen! Ser att vi gifter oss samma dag :)
Vi har också bokat festlokal, kyrka och svit för bröllopsnatten. Alldeles nyss bokade vi bröllopsresan med :D