Januari 2007
Hej!
Finns det några januari-2007-brudar här som har lust att starta en ny tråd? Vore roligt om vi kunde följas åt i planering och annat!
Hej!
Finns det några januari-2007-brudar här som har lust att starta en ny tråd? Vore roligt om vi kunde följas åt i planering och annat!
Jag finns! :D
20 januari närmare bestämt!
Hur långt har ni kommit i planering? Själva så står vi i startgroparna till att boka kyrka och har varit och tittat på en lokal.
Hej Osse! Kul att du finns.
Vi är, precis som ni, i startgropen för planeringen. Nästa helg ska vi titta på tänkt kyrka. Det hanns inte med under den här helgen. Lokal har vi inte ens funderat på.
... Men jag är ju tjej, så jag har ju en och annan idé. Jag har ju redan börjat tjuvkika lite på klänningar, blommor och hår.
Vårt datum är förresten den 13 januari. Exakt ett år kvar alltså...
Hej!
Om ni vill prata även med oss som gifter oss under de andra månaderna 2007, är ni välkomna in på:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1343017.html
:D
Hej, 5 januari 2007 var det här! OCH faktum är att jag hittat min klänning! den hänger redan i klädkammaren! Jösses! Känns helt overkligt... Hittade den privat, därav det tidiga inköpet... Den var bara helt underbar!
Vi har precis bekräftat datumet med prästen; 6 januari 2007 blir det! Ett riktigt vinterbröllop i fjällen :)Längtar redan!!
M.E: oj har du redan klänningen klar, det var inte illa! Själv ska jag få min uppsydd men eftersom jag befinner mig utomlands hela våren kan jag inte mer än försöka välja modell så det är klart tills jag kommer hem och träffar min sömmerska.
Nästa steg blir väl att utse tärna/tärnor...
L+J! Ja vad roligt vi gifter oss nästan samtidigt! hihi... Vi ville ha den 6 januari men kyrkan tillät inte bokningar den dagen pga det är helgdag och de har gudstjänster. Fråga mig inte varför egentligen för en gudstjänst håller ju inte på hela dagen men men.. det blev trettondagsafton istället.
Aha, ja då förstår jag att du inte kan göra så mycket ännu... Vi tänker som så att ju tidigare vi köper saker ju bättre! Mest av ekonomiska skäl...känns lättare att sprida ut det än att ta allt på en gång! Men det är roligt!!!!
Hejsan!
Här är en till!! 20 januari i Åre! Kyrkan är bokad och klar och förhoppningsvis så är även lokalen snart fixad!
Har också hittat en klänning men jag köpte den aldrig! Kände att det var lite tidigt att köpa den ett år innan. Så jag hoppas verkligen att jag hittar en lika fin om några månader!
En liten sammanställning kanske i hopp om att det kommer fler? :)
Januari 2007
1.
2.
3.
4.
5. M.E
6. L+J
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13. Ninis07
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20. Osse, Skidbrud
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
Haha, jag kan inte hjälpa det men jag måste ha allt uppraddat (även i skafferiet hemma) annars får jag kaos :D