Januari 2007
Hej!
Finns det några januari-2007-brudar här som har lust att starta en ny tråd? Vore roligt om vi kunde följas åt i planering och annat!
Hej!
Finns det några januari-2007-brudar här som har lust att starta en ny tråd? Vore roligt om vi kunde följas åt i planering och annat!
Hej på er!
Osse - vart ska ni åka????? *nyfiken*
L+J - Vad avundsjuk jag blir...vill oxå ha vår nu... fast idag har det varit varmt.. hela +8 Grått och mulet annars... men snön är borta... och de har börjat städa gatorna från all sand och det är ju verkligen ett vårtecken...
KRAM!
Osse- Du måste berätta för oss vart ni ska åka!
Vi funderar på att åka till USA. Ca 8dagar med skidåkning och sedan åka till SF och hälsa på mina släktingar och få lite storstadsemester! Annars kan jag tänka mig att åka till typ Hawaii! Hittade en resebyrå igår som inte hade så dyra resor dit! Men vi får se hur långt pengarna räcker!
ÅH ja visst är det skönt med vår, och förhoppningsvis är det lite varmare hemma när jag kommer hem om ca en månad.
Sitter som bäst och funderar över bröllopsmusik, vi ska me min plastmamma sjunga en solosång, ev Av längtan till dig, och min M2B:s syster och några kompisar till oss ska vi också be uppföra något. Min bror kanske kan kompa nån av dem på gitarr. Och tre av M2B:s killkompisar ska vi be sjunga Rid över skog som utgångsmusik, tror det kan bli riktigt mäktigt!
Osse, vad kul! Är det fler som börjat fundera över bröllopsresa ännu? Kanske börjar bli dags ... Hmm måste nog ta itu med det också snart!!
Ha det bra alla!
Kram, L
snart åker solbrikkorna på! Vi har bokat en vecka till Marocko :)
Eftersom årstiden och ekonomin styr så tyckte vi inte att det fanns så mycket att välja på. Vi har dessutom barn som får stanna hemma så vi vill bara vara borta en vecka. Det ska bli härligt!
Katalogerna har inte kommit än men en del är redan bokade via nätet så det är nog inte fel att börja kolla för att få det man vill ha. Så kom igen nu tjejer! :D
solbrikkorna = förstås solbriLLorna :)
Hejsan!
L+J- Vi ska nog också ha Av längtan till dig som en sololåt! Jag gillar den jättemycket men det var faktiskt min sambo som sa att han ville ha den så ok med mig! Sen ska vi nog också ha För kärlekens skull! Den är superfin!
Osse- Härligt med Marocko! Var där -94 och vad jag kommer ihåg så är det jättefint! Är det i Agadir ni ska bo? Om det är det se till att komma iväg en dag till Marakesh! Härligt!
Själv har jag varit och tittat på en lokal idag där vi, om jag får som jag vill, ska ha festen! Där kan även våra gäster bo! Helt perfekt!
Skidbrud! Vad kul att kanske få lokalen klar!!
Jag hålelr på och funderar hur jag ska göra med mina tärnorns klänningar, min sömmerska ska operera tummarna så hon får inte sy på 6 månader sen!! Kollat på E-bay faktiskt... från kina... hitta en ursnygg klänning från USA men de levererar inte till Sverige tyvärr... Men de olika Kina leverantörerna verkar ju rätt okej ändå, fört en diskussion i en annan tråd om det...
Ja, det skulle vara så skönt att ha lokal och boende klart till alla!
Har också funderat på att köpa från ebay! Jag menar blir det inte bra kan man ju alltid sälja klänningen och man har ju inte gjort av med så mycket pengar!
De jag har fått tips om är cinderella och china-ekt!
Är det någon av dom som du har tittat på?
Ja china-ekt och sen en annan men den är lite dyrare än China-ekt, jennieqxw heter hon...
Ska kolla cinderella oxå! Tack för tipset!
Skidbrud: Vem är det som gör För kärlekens skull egentligen? Kan inte komma på vilken sång det är men känner så väl igen titeln ...