Januari 2007
Hej!
Finns det några januari-2007-brudar här som har lust att starta en ny tråd? Vore roligt om vi kunde följas åt i planering och annat!
Hej!
Finns det några januari-2007-brudar här som har lust att starta en ny tråd? Vore roligt om vi kunde följas åt i planering och annat!
Då lägger vi till makarnoner
Januari 2007
1.
2.
3.
4.
5. M.E
6. L+J
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13. Ninis07
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20. Osse, Skidbrud, makarnoner
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
Jag ska gifa mig i Sala. Kyrka å lokal bokat å ring så gott som klart, men med klänning är det värre
Men det är långt kvar å vi hinner med känns det som.
Ca hur många gäster ska ni andra ha?
Skidbrud:
Tack så mycket.........
M.E: så hade vi också tänkt, alltså att ha facklor eller liknande eftersom det är mörkt. Och så tänkte vi åka släde från kyrkan till festlokalen. Tror att det kommer bli supermysigt!! Man får väl fota tidigare på dagen om man vill ha några fina utomhuskort bara.
Hur ser din klänning ut förresten, du hade väl den redan i garderoben?
L+J: Åhh vad härligt med släde...jag skulel verkligen vilja fixa nåt sånt men först och främst är det ju inte säkert att det är snö! Sen dessutom så verkar de varar få här nere som kör på bröllop och så... Vi sak dessutom åka typ 200 meter och betala massa tusen för det känns meningslöst... Vi får se hur vi gör...
Min klänning ja...jag kan maila bild, jag har inte lagt ut några offentligt nämligen. Inte hittat den på nätet heller...det är en Hilary Morgan iallafall A linje med släp (jättesmidig upphängning spec insydd till tidigare ägaren),"tubtopp", i ivory och lite svagt aprikosa detajer i brodyr på överdelen som fortsätter ner på släpets kant etc... Svårt att förklara...
Hej tjejer!
Hur står det till idag?
makarnoner: Vi kommer att ha ca 60-65st. Det är ganska lagom tycker jag. Då har vi faktiskt inte "valt bort" någon utan bjudit de som vi verkligen vill ha med!
Skidbrud! Det är ungefär den storleken vi kommer ha också på vårt bröllop, känns lagom!
Hej tjejer! Hur har ni det? Inget kul att berätta? ...vi var iallafall och tittade på ringar idag...mest för skojs skull. M2B fastnade för titan väldigt mycket... hmm.. titan funkade inte riktigt för mig, dvs min hudton på handen... Men det passade super på honom, kanske får han en sån och jag i vittguld/guld... Passar ju bra för en snickare att ha en titanring, hans förlovningsring har ju blivit lagom repig..
Det är väl inte helt fel att ha lite olika ring?
Idag har vi bokat svit till bröllopsnatten! Vi skulle kolla på en festlokal med men hon var sjuk som höll i det så det blir nästa vecka. Det känns så skönt att man har de stora grejerna avklarat fast det är långt kvar :)
Trevlig helg alla!