Januari 2007
Hej!
Finns det några januari-2007-brudar här som har lust att starta en ny tråd? Vore roligt om vi kunde följas åt i planering och annat!
Hej!
Finns det några januari-2007-brudar här som har lust att starta en ny tråd? Vore roligt om vi kunde följas åt i planering och annat!
Det är en riktig enkel och bra lösning! Gå in på djinabox.se
Om du registrerar dig så kan du gå in och titta och lyssna på de låtar som de har. Kan också välja färdiga listor men det är ju roligare och bestämma själva!
Har du kollat in någon klänning ännu då? SKa ev ut i helgen och börja prova för att se vilken typ av klänning jag vill ha! Ska bli spännande, tänkt att man äntligen ska få vara brud!!!!
Skidbrud... Tack för tipset!
Jag har redan min klänning så det är klart. Den hänger i klädkammaren... Fick i januari tag på en underbar klänning inkl tillbehör för 4000 så jag slog till. Begagnad givetvis men kemtvättad så det var inga skavanker på den alls. Maila mig så kan jag visa bild... brollop2007@tele2.se
Måste säga att det är rätt skönt att ha den klar!!
Det är urskoj att prova så ha en underbar helg isåfall!!!
Det var ett bra pris!
Har mailat dig nu! KUl att se lite bilder!
SKa verkligen bli jättekul att prova! Ska ta med mig min syster som smakråd!
Hur går det med ringvalet?
Skidbrud: Du har strax mail!
Ring ja... vi har inte tittat mer. Men antagligen blri det en slät guldring för mig, i samma strlk som min förlovningsring (egen design som går i silver och guld). Då framhävs förlovningsringen bäst, annars får det bli nåt helt annat och jag har bara en ring... Stenar och annat passar liksom inte med förlovningsringen... Svårt att förklara men man såg det när jag provade. Sen är ju blivandens lillebror blivande guldsmed så han ville visst ha ett finger med i spelet här med (det var han som gjorde förlovningsringarna)...
En fråga: När planerar ni att skicka ut inbjudningarna? Vi gifter oss på Trettondagen så risken är väl att många planerar in något annat den helgen, därför tänkte vi skicka ut inbjudningarna redan i sommar. Är det för mycket med sex månader i förväg?
L
Vi gifter oss 20 januari och kommer sätta osa 20 november. Då tror jag att vi kommer skicka ut runt 20 oktober, alltså 3 månader innan. Tror det är lagom med 3-4 mån i förväg :)
Jag tror vi kommer skicka ut i september just pga att endel kanske planerar julsemestrar och vi har endel som åker lång som kan behöva planera sin jul/nyår i god tid... OSA kring 20 nov. Vi gifter oss den 5 januari, trettondagsafton.
M.E. OK, vi gifter oss nästan samtidigt, jag den 6 januari. Vi skickar nog ut lite tidigare dock, i juli eller augusti skulle jag tro.
Ja...det är ju inte helt bestämt ännu för oss heller men det är ju så att man bestämmer ju själv när man vill skicka ut dem eller inte! Det är så mycket diskussioner kring detta i andra trådar... men det är ju upp till var och en och vet man med sig att man har en släkt som uppskattar att få gott om tid att planera så varför inte skicka ut 6 månader innan!!
Lägger in listan igen om det tillkommer fler :)
Januari 2007
1.
2.
3.
4.
5. M.E
6. L+J
7.
8.
9.
10.
11.