Januari 2007
Hej!
Finns det några januari-2007-brudar här som har lust att starta en ny tråd? Vore roligt om vi kunde följas åt i planering och annat!
Hej!
Finns det några januari-2007-brudar här som har lust att starta en ny tråd? Vore roligt om vi kunde följas åt i planering och annat!
Skidbrud
Nej, den var inte alls så fin som vi trott! Blir Stockesalen istället. Bilder finns på
groups.msn.com/sanasol/stockesalen.msnw
Annars går det frammåt, var tvungen att byta ut ringarna när jag visade mig vara överkänslig mot nåt i dem... antagligen koppar. Beställt nya, båda, i platina :) Vad är det för ring du hittat?
Blir det logen för er eller?
Sanasol: Va trist för er att det inte var som ni önskat. Men det är ju bra att ni har hittat något nytt!
Det blir nog inte logen för vår del. Har hört lite negativa saker om dom så nu kommer vi nog välja mellan Hedmans stugby som har en jättefin festlokal och Hummelstugan som ligger uppe på berget! Det blir nog bra med vilkensom. I den ena kan vi ta med egen mat och dryck medan den andra är en restaurang. Så vi får se vad det blir!
Hittade en ring när jag var på bröllopsmässan. Hade gått och tittat i alla montrar men när vi kom till Smederna Lantz och jag provade MIN ring så var det kärlek vid första ögonkastet! Ville ta med den hem på en gång. Både min mamma, jag och hon som gjort den sa att det var den jag skulle ha. Det roliga var att många som gick förbi tittade till och sa hur fin den var på mig! Så det blir den!
Va tråkigt att du har blivit allergisk mot din ring! Vad har du hittat för någon ny?
Rooligt, jag vill ju see din ring! Är det nåt som finns på deras hemsida??
Jo, min ring blir en helt slät i platina, 5mm bred. Vigselringen blir sedan en 2,5mm bred med n 0,20 ct princess som liksom skjuts in i en glugg i förlovningsringen (vi gör gluggen strax innan vigseln) och på skenan har den 16 st 0,02ct diamanter. Kommer bli urbra, får dem i maj! :):):)
Sanasol:
Jag tror att jag sett din ring! Den är verkligen hur snygg som helst!! Får man fråga vad den kostar?
Vet inte om min ring finns på deras hemsida. Hon som gjort den hade precis gjort klart den kvällen innan mässan så jag var den första som provade den! Lite kul!
Men ska kika och se om den finns där så jag återkommer snart!
Det finns en liknande min på deras hemsida så gå in på smedernalantz.se gå in på ringar och på andra sidan den som är längst ner till vänster men stenen som sticker ut. Den kommer att vara i vittguld och gjord efter min förlovningring och vara ca 3-3,5mm.
Den är superfin på. Har bilder men har inte lagt in dom ännu!
Å, blir nog superfint!! :D:D Är det princess eller briljant?
Princess!
Men den som jag vill ha är inte riktigt lika. Den är mycket finare!!!
Hihi, det tror jag nog!! :):) Hur stor blir stenen??
Har du bestämt dig för någon klänning?
Stenen kommer att vara på 0,25.
Var faktiskt och provade lite klänningar för någon vecka sedan- provade då mest för att se vilken modell på klänningen jag vill ha! Det var kul men det kommer att bli svårt att bestämma sig i slutändan! Finns så många! Men får ta mig ner till Stockholm och titta lite. Ska även åka till Norrtälje, de har en affär där min kompis köpte sin klänning så jag tänkte ta med mig mamma och farmor dit och titta!
Du då, har du bestämt dig?