Januari 2007
Hej!
Finns det några januari-2007-brudar här som har lust att starta en ny tråd? Vore roligt om vi kunde följas åt i planering och annat!
Hej!
Finns det några januari-2007-brudar här som har lust att starta en ny tråd? Vore roligt om vi kunde följas åt i planering och annat!
Jo vi är lite rädda att folk ska hinna boka in nåt annat, just eftersom det är Trettonhelgen. Men vi ska iofs skicka ut save-the-date magneter också, så då kanske man kan skicka ut inbjudan senare.
Jag vet inte hur alla andra har det men på mitt jobb måste vi lämna in om julsemester (15 dec-15 jan) i slutet på mars.... Bara en liten hint om save-the-date inte är så illa :)
M.E- Klänningen var verkligen superfin! Det var ett riktigt kap!
Jag var ute i lördags och provade! Oj, vad roligt det var. Nu var jag ute efter att se vilka modeller som jag passade i. Hittade några riktigt fina klänningar, men måste prova mer. Ska åka hem till Stockholm och bege mig ut i den djungeln.
Ringen har jag hittat! Hade jättemycket ångest inför val av ring. Men sen var vi på bröllopsmässan och där hittade jag ringen med stort R! När jag provade den så ville jag inte ta den av mig. Det var kärlek vid första ögonkastet!
Ang. inbjudningar så ska vi nog skicka ut våra ca 3-4mån i förväg. Jag tror det är bra att inte göra det förtidigt. Men skickar ut save the date magneter i sommar!
>Skidbrud.. kul att du tyckte det!! Visst är det kul att prova!!! Hoppas du hittar DIN klänning snart!
Åh vad skönt att ha ringen klar! Jag är i valet och kvalet.. ska jag ha min fölovningsring eller inte. Om ja så måste jag ta en enkel ring som vigselring...
Inbjudningar.. ja vi vill ha OSA i slutet av november pga att över jul och sånt sen så blir det så mkt annat... kan vara skönt att veta redan där hur många som kommer, så man kan beställa mat, tårta och allt sånt.
Så skicka ut blir väl i september ungefär så de har en stund på sig att "bestämma" sig..
Save the date är ju smart... var hittar man sånt??
Jag beställde save the date som magneter från Vistaprint. De hade ett erbjudande att man fick 25 st och behövde bara betala frakten. Jag laddade upp en egen bild och fick då lägga till lite men det var det värt!
Ja, det känns verkligen skönt att ha ringen klar. Hade verkligen ångest inför att välja. Hade ett antal alternativ men sen när jag såg min ring var det kärlek vid första ögonkastet!
Jag tog samma erbjudande på Vistaprint som du Skidbrud när jag beställde Save the Date-magneter. Väntar nervöst på att de ska komma men på korrekturpdf:en såg de iaf superfina ut!!
Jag vet på ett ungefär hur min vigselring ska se ut, längtar redan tills jag får den på fingret. Ska låta samma guldsmed som gjorde våra förlovningsringar göra den så det blir förhoppningsvis bra. Måste bara bestämma modell på klänningen också, sen ska min morbrors fru sy den i sommar. Roligt att komma igång med planeringen även om det är så långt kvar ...:)
L+J...jösses är du nattmänniska eller? Stämmer verkligen klockan 04.46?
Då sussade jag gott iallafall, eller du kanske jobbar natt iof.
Ja jag har sett såna erbjudanden men jag visste inte att det gick att få de som save the date... skulle man kunna få se hur ni gjorde? dvs det där korrektur pdfet? Maila mig jättegärna på brollop2007@tele2.se
Jag kan maila dig när jag har fotat dom och lagt in bilderna i datorn. Ska försöka göra det imorgon!
Mina magneter blev verkligen jättefina, är supernöjd!
Ska ta och skicka ut dom om någon månad!
M.E. Hm nej... jag bor i USA under våren så det är därför jag alltid är här på andra tider än alla andra. :)
Ska försöka komma ihåg att maila dig nån dag!
Trevlig helg på er!
L
L+J! Jaha! Då förstår jag... inte konstigt då! Vad gör du i USA?
Skidbrud, ja maila jättegärna!!
Trevlig helg!