Januari 2007
Hej!
Finns det några januari-2007-brudar här som har lust att starta en ny tråd? Vore roligt om vi kunde följas åt i planering och annat!
Hej!
Finns det några januari-2007-brudar här som har lust att starta en ny tråd? Vore roligt om vi kunde följas åt i planering och annat!
Det är bra! Då kan vi ha koll på varandra;)
Osse: Vi ska ju gifta oss på samma dag! Vart ska ni fira?
Vi har inte bestämt det än, mer än att det blir i Majorna, Göteborg :)
Hej Skidbrud och Osse! Vad kul! Osse, jättebra initiativ till sammanställningen! Kul att se ju! hihi Var bor ni??? Vilken kyrka? Ja...massa frågor...
Ehh... kunde ju läst lite nogrannare, det stod ju nästan, ang kyrkorna alltså! hihi
Skidbrud jag vet att det finns en tjej till som ska gifta sig i Åre den 6e jan... hmm undrar vad hennes nick var.... Årebrud kanske...
M.E: Aha vad synd!
Vår präst var tvungen att höra efter ifall han var uppbokad på nåt annat efter gudstjänsten på dagen, men det var han inte så det var inga problem för oss att få boka kyrkan på kvällen - fast det är Trettondagen. Blir ganska sent, kl 17, men det är bara bra tycker jag! Ett eftermiddagsbröllop passar perfekt eftersom vi ska ha middag och fest direkt efteråt.
L+J: Vi ska ha vigseln kl 17 också! Vi tycker det blir bra för då är det med all säkerhet mörkt ute och även om det inte skulle vara snö här nere (Jönköping) så går det att göra vackert med facklor/marschaller m.m utanför kyrkan och festlokalen!
Vi kommer hoppa över dessert och ha tårtan efter varmrätten, en liten paus emellan dock för ev bensträckare...
Här var det en till som gifter sig den 20/1-07. Får man vara med å höra lite ider?
M.E: Ja, jag har sett det. Men jag har för mig att de ska ha vigseln vid Tännforsen men är inte säker!
Vi bor här uppe i Åre så för oss var valet ganksa enkelt. Snart är nog lokal bokad så det känns skönt! Ska inom kort in till Östersund och prova klänningar! Har hittat min ring som jag ska ha! Det var helt underbart, jag satte den på fingret och det kändes bara så rätt!
makarnoner: Välkommen! VArt ska du gifta dig? Du gifter dig samma dag som jag!
och jag :D