• Meddelande borttaget
  • Svar på tråden 9 september 2006, var är ni?
  • Meddelande borttaget
  • brud sept.06

Welma, du är inte ensam!!!
    Jag finns också här.
    Vårt stora datum är också den 9:e.
    Nu är det mindre än 8 månader kvar och tiden rusar på. Har du kommit långt i din planering?
    Jag har försökt att avklara allt som måste bokas, t.ex kyrka, lokal, fotograf, trubadur/dj. Håller på och bestämmer mig angående frisyr och make samt solist i kyrkan.
    Har iallafall en preliminär bokning av respektive. Är dock inte 100% säker på dessa.
    Idag ska jag ut och kolla på klänning för andra gången, har hittat 2 st som jag fastnat för så man får kika på dem igen.
    Så spännande och helt underbart!!!
    Sedan ska jag ut med mina 2 tärnor nästa helg och kolla.

Har du bestämt kläder ännu?

• bridee

Tjohoo
    Bara 8 månade kvar bokat grunderna som kyrka och nästan lokal har köpt klänning av en tjej jag hitta här på BT kan rekomenderas hennes mail är bjurel9@hotmail.com

• Meddelande borttaget
  • brud sept.06

Welma:
    Tack!
    Jag tänkte börja knåpa ihop allt pappersmaterial (inbjudningar, placeringskort, festprogram och ev. vigselprogram och sedan förbereda för tack korten också) under feb. och mars. Men inbjudningarna tänker vi nog inte skicka förrän i slutet av maj och o.s.a liksom du i mitten av juli.
    Kanske man ska be folk svara redan i början av juli, innan alla semestrar drar igång, eller vad tycker du?
    Snart är ju bröllopsmässan också, kommer ni gå dit? Kan alltid vara kul med lite idéer och annat smått och gott. Frossa i allt bröllopsbestyr.......

• Meddelande borttaget
  • Molle80

Åhhh! VAd kul att jag hittade er!! Jag gifter mig också den 9 september!!!

• Molle80

Bröllopsmässan är i Malmö också! Har idag bokat kyrka, ska kolla på lokal i veckan. Klänningen beställs om 2 veckor. Första prov-inbjudningskortet är gjort .. Vart i landet bor ni?

• Meddelande borttaget
  • Molle80

Welma! Hej och tack!! Klänningen jag hittat är från EdelBridals, priset vet jag inte riktigt än... Klänningen ser ut så här: www.edenbridals.com/product_info.php

Har du hittat drömklänningen än?

Svar på tråden 9 september 2006, var är ni?