• insideharmony

Tänkte göra egna inbj.kort till medeltids bröllop nån som har några tipps???

Hej hej! Tänkte göra egne både inbjudningskort å tack kort osv till vårt medeltids bröllop. Men ja har idee torka...! Nån som har några bra förslag, vill ju att de ska passa in i temat. ;)

• Svar på tråden Tänkte göra egna inbj.kort till medeltids bröllop nån som har några tipps???
  • insideharmony

Hade varit jätte kul FruBråttom :D men som Kirsto säger så ha ja ju dem utspridda åt alla håll i landet.

Skulle gå in på din länk Kirsto men det stod bara att sidan ej kan visas. får väl testa igen senare. :(

Å ja som var såååå nyfiken ;)

• Kirsto

insideharmony: Det knasade lite medan jag lade upp några nya bilder. Nu ska det fungera igen! Får du inte fram något så klicka på uppdatera i webläsaren.

• insideharmony

Kirsto de var jätte fina ;)

• insideharmony

Tack Lucrezia Borgia!
    Nu har ja å göra en bra stund :D

• insideharmony

Hittade en klänning som skulle kunna passa fint till min tärna å brudnäbbarna iaf Lucrezia Borgia d ha ja letat eft i flera dar nu. Tack än en gång ;)

• Isabeau

Ett tips kan också vara (beroende på papper förståss ) att badda det med lite te för att få en lite medeltida känsla.

Kirsto: jag kommer tyvärr inte in på din länk, trots uppdateringar, men hoppas att det funkar om ett tag. Jag är också väldigt nyfiken!

Är det bara jag som tycker att brudgummen i länken som Lucrezia Borgia skickade ser ut som Legolas?

• insideharmony

Tänkte ej på d förut, men när du säger d Isabeau. "Ja han är lik legolas" :D

Himla bra tipps d me te, d ska ja testa.

Får snart göra som vi pratade om hos i en annan tråd (kommer ej ihåg vilken just nu) skaffa en bröllops pärm å samla alla tipps å ideer så man kan ha den me sig. De mesta går ju å skriva ut.

Tro ja ha en i brunt naturpapper liggande nån stans kanske skulle pynta till den lite :D

• Kirsto

Isabeau: Men vad konstigt? Jag kommer ju in... Hoppas det löser sig av sig själv, för jag har ingen aning om vad det kan vara för problem. *brydd*

• Isabeau

Kirsto: Nu fick jag upp länken (fattar inte varför det inte gick igår) och OJ, vad jag blir imponerad! Du är verkligen jätteduktig! Har du gjort nåt med T & M som du kan lägga ut på din sida(jag vågar inte be dig om att göra nåt nytt eftersom jag vet att du har hjälp så många redan).

Svar på tråden Tänkte göra egna inbj.kort till medeltids bröllop nån som har några tipps???