• Vikbobrud

sommar2006: norrköpingsbrudar sökes!

Hej,
    jag ska gifta mig nästa sommar och skulle gärna få lite feedback och höra lite hur andra blivande brudar tänker. Vill gärna komma i kontakt med fialott: det verkar som att vi ska gifta oss på samma ställe !! jag har bokat mauritzberg. för övrigt så skrev jag på din tråd om att de inte hade så mycket koll där och att jag tyvärr inte fick ett sånt gott intryck. Det skulle vara kul att få höra andra brudars tankar kring planering. Hur ser er budget ut? HUr stort bröllop? Något speciellt tema?

Hälsningar
    Vikbobrud

• Svar på tråden sommar2006: norrköpingsbrudar sökes!
  • Bröllopsnojig

Bälskling

Tack så hemst mycket för bilden! Vi ska nog åka dit och titta. Såg väldigt trevligt ut.

• cacan81

är det nån som skulle vilja förklara vägen till bröllopsmässan i helgen?? Den skulle vara i Himmelstalunds brunnsalong om jag kommer ihåg rätt.. eller ? nån som vet nått mer om mässan?? Tack på förhand!! =)

• Bälskling

Nu har det äntligen ordnat sig med präst!!

Det känns SÅ skönt!! Han verkar trevlig också. Har inte skrivit på några listor mot homoäktenskap och har inga fobier mot kvinnliga präster!

Han skulle försöka ordna kantor också. Ibland har man flyt!!

Hur går det för er andra? Själv känner jag att vi inte får slöa till igen nu eftersom vi gifter oss redan i maj...

• Vikbobrud

Hej alla brudar,
    efter lite paus från tråden så är man tillbaka igen. Bröllopsnojig, vad bra att du fick bilder från Rönö, det är verkligen fint där. Jag var där förra augusti, vackert och mysigt.

Ang. butiker i Norrköping så finns det som jag nämnt tidigare i tråden 4 st. Petrés kanske inte har det största utbudet, men hon som tar emot är väldigt hjälpsam och trevlig.

Är det några här som vill träffas över en fika och prata lite mer kring planering etc? Kan vara skönt att få lite feedback och råd kring olika detaljer.

• Bröllopsnojig

jag är alltid med på fika

• Vikbobrud

Vad kul, är det några fler som vill hänga med på brudträffika?

caprea o bröllopsnojig: Hur ser det ut, vilken dag föreslår ni?

• maja.ö

hej på er norrköpingsbrudar!
    vilket datum gifter ni er ?

• PysselPassion

Hej!
    Jag är också me på fika ...

• fialott

Jag fikar oxå gärna!

Det beror lite på vilken tid det blir bara för jag kan kanske inte jämt... Har ju ett barn hemma och ett att hämta kl 13 varje dag (om man inte bestämmer nåt annat i förväg). Men hör av er om dagar o tider så får jag se vad jag kan göra...

Svar på tråden sommar2006: norrköpingsbrudar sökes!