• Vikbobrud

sommar2006: norrköpingsbrudar sökes!

Hej,
    jag ska gifta mig nästa sommar och skulle gärna få lite feedback och höra lite hur andra blivande brudar tänker. Vill gärna komma i kontakt med fialott: det verkar som att vi ska gifta oss på samma ställe !! jag har bokat mauritzberg. för övrigt så skrev jag på din tråd om att de inte hade så mycket koll där och att jag tyvärr inte fick ett sånt gott intryck. Det skulle vara kul att få höra andra brudars tankar kring planering. Hur ser er budget ut? HUr stort bröllop? Något speciellt tema?

Hälsningar
    Vikbobrud

• Svar på tråden sommar2006: norrköpingsbrudar sökes!
  • Vikbobrud

Vad kul att fler hittar hit. Tidigare i tråden finns lite information om olika brudbutiker i Norrköping. De som jag inte rekommenderar är den på gamla rådstugugatan samt den på drottninggatan. Tyvärr inte alls tillmötesgående på något
    sätt.

Det är träff på tisdag för den som vill hänga på och diskutera inför den stora dage. Förhoppningvis ge varandra tips & råd. PÅ tisdag den 7 kl 17 på choklad & muffins. Hittils är det jag & bröllopsnojig som anmält oss:)

• Viviann

Jag har varit i den butiken som ligger längst ner på Drottninggatan, det var jättelungt när jag var där och jag fick precis lagom med hjälp. Tycker det är kul när man kan titta runt lite själv och sen få hjälp när man väl hittat något som man vill prova. Sen har jag hört att Ellas uppe vid norrtull ska vara bra också. För länge sen fanns det en butik ute på lindövägen någonstans också men jag vet inte om den finns kvar. I linköping finns det annars flera bra butiker. Lycka till med letandet!

Om det är någon som har tips på en bra dj eller något band som kan få lite fart på en fest så säg till!

• fialott

Halloj alla tjejerna!

Var ett tag sen jag var här, men det var ju tur att jag tittade förbi märker jag eftersom fikat har ändrat datum! Jag ska kolla upp om jag kan på tisdag - tror det men hör av mig igen. Hur ska vi känna igen varandra på cafét..?

Välkomna också ni nya brudar, jättekul att flera hittat hit.

• Tomas tös

Fika på Kompaniet? var det tisdag nästa vecka? Har läst inläggen här o det verkar som en kul tråd

• Snötrollet

Hej det mesta är klart bara lite småsaker kvar.
    Såg att ni skulle fika den 7, ska kolla upp om jag kan då.
    Kan någon förklara var choklad och muffins ligger?

• Vikbobrud

Hej Snötrollet, choklad & muffins ligger på Prästgatan 3, gatan ner från Föreningssparbanken (som ligger på drottninggatan) hmm, hoppas du förstår vad jag menar. Inte långt från Holmentornet med Turistbyrån & Guskelov.

• Vikbobrud

Fialott: ja, det var en bra fråga, hur ska vi känna igen varandra? Kanske man kommer att känna igen varandra för att alla ser ut att leta efter någon... nej, men har någon ett förslag? Inte en röd ros bara:)

• Snötrollet

Hur vi känner igen varandra: om kanske en eller alla försöker beskriva vad man har på sig, typ en tröja eller en jaka. Ett förslag.

• Snötrollet

Vikbobrud: tack för vägvisningen. Jag har rådfrågat min kalenderom jag kunnde den 7 kl 17 och det kan jag så jag anmäler mig till fikat.

• Vikbobrud

Snötrollet: bra förslag!

Kul att fler kan hänga med på tisdag:)

Svar på tråden sommar2006: norrköpingsbrudar sökes!