• Vikbobrud

sommar2006: norrköpingsbrudar sökes!

Hej,
    jag ska gifta mig nästa sommar och skulle gärna få lite feedback och höra lite hur andra blivande brudar tänker. Vill gärna komma i kontakt med fialott: det verkar som att vi ska gifta oss på samma ställe !! jag har bokat mauritzberg. för övrigt så skrev jag på din tråd om att de inte hade så mycket koll där och att jag tyvärr inte fick ett sånt gott intryck. Det skulle vara kul att få höra andra brudars tankar kring planering. Hur ser er budget ut? HUr stort bröllop? Något speciellt tema?

Hälsningar
    Vikbobrud

• Svar på tråden sommar2006: norrköpingsbrudar sökes!
  • Vikbobrud

Mmm, ska bli spännande!

• Bröllopsnojig

Vikbobrud - *skrattar* jag tror nog spännande är en överdrift, speciellt eftersom du antagligen inte vet hur jag såg ut innan jag skriver antagligen för man vet ju inte om vi setts någon gång.. Östergötland är så litet

• Vikbobrud

Bröllopsnojig: med spännande menar jag att träffas och fika, att träffa andra som också ska gifta sig i sommar och framför allt få en bild av hur ni faktiskt ser ut bakom namnen:)

• Bröllopsnojig

är lite obstinat och tror allt kretsar kring min nya hårfärg *hahaha*

• Vikbobrud

Ingen fara, men du har rätt i att Östergötland är litet. Många som hänger på den här tråden kanske man har träffat eller sett förut, vet ju aldrig! Förreste, känner du dig lite mer positivt inställd till hårfärgen nu?

• Snötrollet

Hej hittade nu denna tråd. Gifter mig den 25 februari i kvarsebo kyrka och ska ha en liten fest i Christina gården.

• Vikbobrud

Hej o välkommen snötrollet!
    Det är ju inte alls långt kvar för dig. Hur mycket har du kvar av planeringen?

• T. Rex

Hej!
    Jag är också ny här på BT! Kul att det finns flera i samma område som ska gifta sig. Jag och min sambo ska gifta sig i augusti i år. Det ska bli jättekul! Nu är jag bara lite nervig för jag misstänker att en av mina vänner planerar in ett bröllop ungefär samtidigt! Hoppas bara att det inte blir samma lördag!! :=)
    Ha det bra!
    /Viviann

• cacan81

hej! Vilka affärer rekommenderar ni att kolla på brudkänning i Norrköping?

• Bröllopsnojig

Vikbobrud.. trivs jättebra i håret och får ånga komplimanger för förändringen.

Kul att fler och fler hittar hit, verkar som om det blir vanligare nu när tråden används lite mer

Svar på tråden sommar2006: norrköpingsbrudar sökes!