• Vikbobrud

sommar2006: norrköpingsbrudar sökes!

Hej,
    jag ska gifta mig nästa sommar och skulle gärna få lite feedback och höra lite hur andra blivande brudar tänker. Vill gärna komma i kontakt med fialott: det verkar som att vi ska gifta oss på samma ställe !! jag har bokat mauritzberg. för övrigt så skrev jag på din tråd om att de inte hade så mycket koll där och att jag tyvärr inte fick ett sånt gott intryck. Det skulle vara kul att få höra andra brudars tankar kring planering. Hur ser er budget ut? HUr stort bröllop? Något speciellt tema?

Hälsningar
    Vikbobrud

• Svar på tråden sommar2006: norrköpingsbrudar sökes!
  • Tomas tös

oj då.. blev lite osammanhängande.. Nu snöar det visst igen.. O jag har provat klänningar idag och har nu ändrat mig.. har hittat en jätteläcker annorlunda *ler busigt* mJag är alltså van vid pressade situationer och mycket van vid problemlösning. Efter mina år i bemanningsbranschen har jag även blivit mycket bra på att snabbt sätta mig in i nya arbetsuppgifter och anpassa mig till kundens önskemål.

Som person är jag positiv, glad och trivs bäst när jag kan göra nytta. Jag umgås mycket med mina vänner, älskar att resa och bor i Norrköping med sambon Tomas och 2 katter.

Jag hoppas också att ni finner min ansökan intressant och att jag får tillfälle att presentera mig mer personligt.
    en tror min sambo helst skulle se mig gifta mig i bara underkjolen o bh

• Tomas tös

oj hoppsan!!!! råkade visst klistra in nåt annat... sitter och läser gamla ansökningsbrev! hjälp.. nu loggar jag ut för idag!

• Vikbobrud

Tomas tös:Trevligt med en sådan utförlig presentation här på tråden:) hihi

helenekl: haha! jag gillar det, men ska ni bara stå och headbanga då eller?

• caprea

Hej! im back! inte för att jag tror att ngn saknat mig, men efter månader utan något internet så har jag äääntligen fått bredband hemma = underbart!!! va kul att ni varit o fikat! ni får göra det igen, jag vill oxå med =) och vad är det för bröllopsevent på lördag? var?när?pris??

puss

• fialott

Hej caprea och välkommen tillbaka! Visst är det underbart med bredband hemma...?

Jo, vi var och fikade ett par stycken av oss nu i tisdags. Det var jättetrevligt och kul att få se ansiktena bakom allas alias. Jag tog på mig att ordna med en mail-lista så alla som var där då gav mig sin mailadress så skickade jag ut listan när jag fixat iordning den. Vill du och alla ni andra som inte är med på den vara det så kan ni ju skriva ut er adress så ska jag lägga till dem på listan och skicka vidare så alla har adresserna samlade. Det är ju en del saker man kanske vill vara mer anonym med ex. och då är det ju smidigt att ha mailadresserna.

Jag har förresten hittat en superbra sida med fina kort och kuvert om någon vill ha lite inspiration, dessutom finns det en massa exempel på typsnitt som passar så här är den länken:

www.custom-programs.com/index.php

Go´kväll från vikbolandet i snö...

• helenekl

vikbobrud;
    ja, det lutar nog åt att vi kommer göra nåt sånt galet! hihi! bara det inte blir så vanligt, vi vill ha nåt annorlunda!

• helenekl

tomas tös:
    härligt att veta att fler än jag kan vara lite virriga!!! *ler*
    det är ingen fara, o bjud på det bara så känns det lättare!
    nu har vi ju mer info om denna tös som tomas har!

• Tomas tös

Hjälp!
    *fnissar lite hysteriskt*

• Vikbobrud

Hej alla. Måste bara berätta om bröllopseventet i helgen. Jättemysigt med mingel, mousserande och snittar samt provsmakning av tårta. Inte som en mässa, utan alla modeller gick omkring bland gästerna och atmosfären var mer personlig och varm. Eller hur pysselpassion? Det var bara synd att modellerna inte visste så mycket om vad de hade på sig.

Fialott: bra länk! Vet du om typsnitten går att ladda ner? Tyckte om "Aunt Elizabeth" ;)

Hur går det med inbjudningarna? När ni börjar bli färdiga kanske ni vill dela mer er av dem så att vi andra kan få lite inspiration? Vid vår fika hade Pysselpassion massor av fina kort och festprogram, kanske något fler kan ta del av vid nästa träff.

Ha en bra dag!

• Snötrollet

Hej allihoppa var ett tag sedan som jag var inne och skrev. Var bara tvungen att skriva i dag. Jag har nämligen ringt till vår präst och bestämt tid för genomgång, så nu börjar det känna lite mer värkligt. Ska även träffa våra kantorer på söndag och gå igenom musiken. Ha ett bra slut på alla hjärtans dag.-)

Svar på tråden sommar2006: norrköpingsbrudar sökes!