• Vikbobrud

sommar2006: norrköpingsbrudar sökes!

Hej,
    jag ska gifta mig nästa sommar och skulle gärna få lite feedback och höra lite hur andra blivande brudar tänker. Vill gärna komma i kontakt med fialott: det verkar som att vi ska gifta oss på samma ställe !! jag har bokat mauritzberg. för övrigt så skrev jag på din tråd om att de inte hade så mycket koll där och att jag tyvärr inte fick ett sånt gott intryck. Det skulle vara kul att få höra andra brudars tankar kring planering. Hur ser er budget ut? HUr stort bröllop? Något speciellt tema?

Hälsningar
    Vikbobrud

• Svar på tråden sommar2006: norrköpingsbrudar sökes!
  • Tomas tös

jag tänkte nog försöka komma med på tisdag om det är ok? Ska man ta med sig brölopspärmen med planerna eller? För i så fall lär vi ju känna igen varandra..

• Vikbobrud

Tomas tös: Naturligtvis är du välkommen!Oj, bröllopspärm? Jag har inte kommit så långt. Köpte en speciell bok som vi skulle fylla med tankar & idéer men vi har liksom inte vågat skriva, eller knappt ens röra den ännu. Hmm, undrar varför?

• Tomas tös

jag började för ca 3 år sedan att samla in offerter och bilder på olika slott inom 30 mils radie där jag ville gifta mig.. Belv en jättepärm. har sen gjort en mindre över lokaler inom 10 mil men den ligger lite i träda... inte lika kul när jag började inse att ett slottbröllop går lös på 70 - 100 000... men sen gjorde jag en pärm med urklipp på ringar, klänningar tips o sång som jag tyckte kunde va bra.. inte så fint men kul att bläddra i när inspiratione tryter...
  • Vikbobrud

Vad kul! Du får gärna ta med dig den om du vill. Inspiration behövs det här...

• helenekl

Hej!

Jag är ny på BT, men ser att det är många norrköpingsbrudar som kommer gifta sig i sommar! Kul!
    vi gifter oss den 26/8 men jag är redan stressad av att allt ska klaffa o så, att det var så HÄR mycket att planera, det trodde vi inte! *ler*

• helenekl

Är det någon gruppfika på gång med blivande brudar?
    Skulle vara jättekul om man kan få haka på?
    När var hur isåfall?

(OM det finns platser o intresse alltså?)

• fialott

helenekl :klart att du får hänga på! Eller hur tjejer? Alla norköpingsbrudar som är i planeringsstadiet är välkomna! Jag har haft så mycket annat att fixa med sista dagarna så jag har inte kommit ihåg att kolla med sambon om det är ok på tisdag, men det ska jag göra snarast!

Hmm.. det där med att beskriva vad man har på sig, ja jag vet inte exakt vad jag kommer att ha på mig på tisdag så då blir det väl att skriva ett inlägg tidigare den dagen isf? Men annars kan vi ju alla ha någon slags bok eller block eller pärm eller liknande som vi bär på så fattar vi nog.. eftersom vi alla kommer en och en så ser vi nog varandra (för ingen av er känner varandra sedan tidigare eller?).

• helenekl

oki vad kul!
    var det prästgatan 3?
    är det så att alla tar med sina respektive eller är det bara vi blivande brudar?

• Snötrollet

Helenekl: jag har nog fattat för att det bara är vi blivande brudar, men jag vet inte hur ni andra har tänkt.

Svar på tråden sommar2006: norrköpingsbrudar sökes!