• Vikbobrud

sommar2006: norrköpingsbrudar sökes!

Hej,
    jag ska gifta mig nästa sommar och skulle gärna få lite feedback och höra lite hur andra blivande brudar tänker. Vill gärna komma i kontakt med fialott: det verkar som att vi ska gifta oss på samma ställe !! jag har bokat mauritzberg. för övrigt så skrev jag på din tråd om att de inte hade så mycket koll där och att jag tyvärr inte fick ett sånt gott intryck. Det skulle vara kul att få höra andra brudars tankar kring planering. Hur ser er budget ut? HUr stort bröllop? Något speciellt tema?

Hälsningar
    Vikbobrud

• Svar på tråden sommar2006: norrköpingsbrudar sökes!
  • caprea

v.4 och 5 e jag lite busy, men v.6 ser lugn ut... måndag? onsdag? vecka 6? Jag känner sån stress omkring bröllopet alltså... varken kyrka lr lokal e bokat, kyrka prel.bokad som tur är iaf...

• Bröllopsnojig

Jag kan kvällstid alla dagar (efter 5, typ), bara jag får en eller två dagars förvarning Har inga barn, bara två katter o sambon har inget att säga till om i detta fall

• Bröllopsnojig

GLÖM INTE! Bröllopsmässan i helgen!

• Vikbobrud

Hej alla fikasugna!
    Jag vill föreslå v.5, kan du inte klämma in en kväll då Caprea? Mest för att jag gärna vill skicka ut inbjudningarna v.6 och skulle vilja höra lite hur ni andra har skrivit och gjort etc. Annars så blir det v.6 om du inte kan annat.

Jag ska försöka komma på bröllopsmässan i helgen. Glöm inte den eventet den 11 februari, cissis skin & beuty tar emot anmälan, begränsat antal platser.

• cacan81

vill någon vara snäll att skriva en vägbeskrivning till bröllops mässan i helgen.. Tack på förhand!

• Bröllopsnojig

carinn
    varifrån kommer du?

• Bröllopsnojig

så jag vet vartifrån jag ska förklara vägen skricc gärna om du redan hittar till några ställen, så kan jag ha dem som utgångspunkt

• cacan81

från linköpingshållet!!

• fialott

carinn: Du åker in i Norrköping, åker förbi den första avfarten till höger, den andra som är upp i en rondell och åker en liten bit till så kommer Himmelstalunds Brunnssalong på höger sida strax efter ett stort vitt hus. Mitt emot brunnssalongen ligger ett utomhusbad och ett stort öppet fält. Utanför brunnssalongen ligger det en slags gammal vikingabåt om jag inte har fel, men den ser du nog inte om du inte har åkt för långt och då får du svänga höger upp i rondellen som kommer och snurra runt för att åka tillbaka...

Svaret kommer kanske försent, men jag hoppas att du hittar!

Jag åker oxå dit lite senare idag.

• Bröllopsnojig

carinn

jag är ledsen att jag inte gav vägbeskrivning i tid men min dator kraschade Hoppas du hittade dit och hade trevligt.. Själv hoppas jag få emd mig blivande make till stockhlm nu i helgen eftersom det är ÅRETS STÖRSTA (säger dom iallafall) bröllopsmässa på Grand

Svar på tråden sommar2006: norrköpingsbrudar sökes!