• Vikbobrud

sommar2006: norrköpingsbrudar sökes!

Hej,
    jag ska gifta mig nästa sommar och skulle gärna få lite feedback och höra lite hur andra blivande brudar tänker. Vill gärna komma i kontakt med fialott: det verkar som att vi ska gifta oss på samma ställe !! jag har bokat mauritzberg. för övrigt så skrev jag på din tråd om att de inte hade så mycket koll där och att jag tyvärr inte fick ett sånt gott intryck. Det skulle vara kul att få höra andra brudars tankar kring planering. Hur ser er budget ut? HUr stort bröllop? Något speciellt tema?

Hälsningar
    Vikbobrud

• Svar på tråden sommar2006: norrköpingsbrudar sökes!
  • Snötrollet

Helenekl: kom du ju fler ju roligare.

• fialott

Jo, jag har tänkt komma ensam.. det blir väl lite att ta i för att vara första gången vi träffas annars eller..?

Måste bara vara lite nyfiken och fråga: Var det nån av er som var inne på pyssla-butiken på domino nu i lördags eftermiddag..?

• Vikbobrud

Oj, vad kul att så många ville hänga med på fika. Min tanke med träffen är att det bara är för blivande brudar, alltså inte med respektive. Jag hoppas det är ok. Får se hur många vi blir, det ska väl inte bli problem med platser, kan annars ringa o kolla om de kan hålla ett bord. Brukar ju vara mycket folk emellanåt.

Gonatt!

• PysselPassion

Hej hej!
    Jag ska också försöka komma... Vore roligt. Får se om jag får barnvakt till den största sonen bara!

• Vikbobrud

Hej tjejer,
    imorgon fika kl 17 på choklad&muffins.
    De som kommer är:
    pysselpassion
    fialott
    snötrollet
    tomas tös
    helenkl
    och jag förstås

stämmer detta?
    Det ska bli roligt, tar med mig en pärm eller nåt att ha i handen.

• Tomas tös
    Gu va kul det ska bli!!!!
  • Snötrollet

Jag kommer. har nog en grön jaka med en lila tröja under.

• Tomas tös

Kan inte komma ikväll.. Hade glömt att vi skulle till blivande svärföräldrarna på mat.. Hoppas ni får kul och att det blir fika snart igen...

• fialott

Hej där brudarna!

Vill börja med att tacka för en trevlig fika! Jättetrevligt tyckte jag.

Nu har jag mailat er som jag fick adresser till så kan vi fortsätta kontakten på ett lite mer privat sätt om vi vill. Till er andra som inte var med eller jag inte fick adresser till, vill ni så får ni gärna skriva era adresser här så kommer listan till er också!

Själv har jag inte fixat någon hemsida (än?) men det går ju utmärkt att maila bilder osv om det är något man vill visa andra...

Nej, nu ska jag sluta babbla och göra lite nyttigheter... kanske kolla lite på tradera, eller vad säger du helenekl

Svar på tråden sommar2006: norrköpingsbrudar sökes!