• Ängla

Oktober 2006 - del 2

Hallå oktober 2006 brudar!

Här har vi tråd nummer två för oss som gifter oss i oktober 2006. Här kan vi ge varandra tips och diskutera idéer etc, om exempelvis dukning & dekorering, trycksaker, klänning och färgtema. En del grejer går i höstens tecken och en del inte.. Välkommna hit och snacka lite, alla oktoberbrudar och alla andra som vill snacka höst för den delen!

Hur går det för er i planeringen tjejer?

Kram Ängla

• Svar på tråden Oktober 2006 - del 2
  • Fröken_06

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    OKTOBERBRUDAR
    Hedersbrud: Ängla (april, fd 14 oktober)

7 okt2006, Lindha76
    13 Pixelina
    14 Fröken_06, Aka76
    21 Anna25
    28 aircondition, Vansbro
    2007-brud: höst brud 07 (7 oktober)

• Ängla

Okt2006 & ni andra som gillar att titta på ´bilder från höstbröllop! Kolla in här www.sahlholm.se/foton/index.html
    om ni inte redan sett de bilderna!

Jättefint med löven jag blir sååååååååå avis att jag inte längre är höstbrud, men jag är ju vårbrud istället!

• okt2006

Visst har jag sett de bilderna, de är dessutom tagna i Uppsala så jag blev väldigt inspirerad!

Nackdelen är att man inte kan vara ute och fota om det regnar, hur tänker ni andra höstbrudar göra med fotograferingen? Chansa på att det inte regnar, eller vara på den säkra sidan och fota inomhus? Eller planera för både och, och ha en plan B?

Lindha76: Vad har du för tankar, idéer, frågor, tips? Berätta så kan vi dela inspiration!!

• Vansbro

Jag kommer nog vilja ta något kort utomhus ialalfall....trots ev regn, men annars får det bli inomhus helt enkelt. Tyvärr inte mycket att göra åt....men det kan ju oxå bli fint!!!

Förresten, jag börjar fundera på om man kanske ska ha bröllopet den 30/9 istället för det var det datumet han friade. Är det lite skoj kanske? Eller vill man ha ett förlovningsdatum OCH ett bröllopsdatum?? Knepigt! Vad tycker ni?

• Fröken_06

Vi kommer få samma bröllopsdag som förlovningsdag. Vi bytte faktiskt för att få det så.
    Det kändes rätt att ha EN dag som man verkligen kommer att uppmärksamma varje år. Det kommer verkligen vara vår dag.

• okt2006

Vi hade velat ha bröllopet på vårt förlovningsdatum, men då hade vi fått gifta oss en tisdag (10 okt) och det känns ju lite trist... Tror inte att vi i framtiden kommer att fira både förlovningsdagar och bröllopsdagar, det får nog räcka med bröllopsdagar!

Jag vill också VÄLDIGT gärna ta foton utomhus med de vackra löven. Funderar på om man kan hitta någonstans där det finns tak men som ändå är utomhus, så man får med de vackra löven.

• aircondition

Vi får också samma förlovning/bröllopsdag. Den dagen betyder så mycket för oss. Och förstå vad man kan fira sedan. Dubbelt så mycket.

• Torvan

Hej!

Jag är också oktoberbrud, det blir den 14:e 2006! Så jag fyller på listan!

OKTOBERBRUDAR
    Hedersbrud: Ängla (april, fd 14 oktober)

7 okt2006, Lindha76
    13 Pixelina
    14 Fröken_06, Aka76, Torvan
    21 Anna25
    28 aircondition, Vansbro
    2007-brud: höst brud 07 (7 oktober)

• okt2006

Vad kul, välkommen Torvan! Hur går det med din planering? Är det något som är spikat redan (typ kyrka, prälle, festlokal)?

• Torvan

Okt2006, Japp prel. bokat kyrka och festlokal

Svar på tråden Oktober 2006 - del 2