okt2006:
Nej, vi kommer inte att ljuga, och säga att vi har gift oss redan.
De som frågar får ärligt svar. Våra föräldrar, en av mina syrror + våra barn förstås vet redan nu om att det blir bröllop. Att det bara är en syster som vet, är för att hon ska få överta min pappas roll på bröllopet. Han finns inte längre, gick bort i cancer (men kommer att vara med i form av mitt favoritfoto). Det kommer att bli bröllop och middag/fest i samma lokal. Så himla bra att slippa alla transporter. Det blir i stort sett bara till och från fotografen. Huset som vi hyrt, har vi från fredag till söndag. Min älskling sa igår, för jag hade ju tänkt att vi skulle städa själva på söndagen, att nej, vet du vad. Boka en städfirma!
Skönt att slippa tänka på det...
Dina "pappersgrejor" låter väldigt fina. Jag hade tänkt något liknande. Men är inne på ljusgrönt/lime. Men i liknande utförande som du. Det där med vigselvigsel, bröllopbröllop... va smart. Jag filar som bäst på programmet själv. Satt vid datorn halva natten. Men det blir väldigt bra. Ska leta papper i helgen tänkte jag.
Någon som vet var man får tag på "provrör". Alltså smala, smala glasrör. Tänkte använda som vaser.
Ha´d´!