• Ängla

Oktober 2006 - del 2

Hallå oktober 2006 brudar!

Här har vi tråd nummer två för oss som gifter oss i oktober 2006. Här kan vi ge varandra tips och diskutera idéer etc, om exempelvis dukning & dekorering, trycksaker, klänning och färgtema. En del grejer går i höstens tecken och en del inte.. Välkommna hit och snacka lite, alla oktoberbrudar och alla andra som vill snacka höst för den delen!

Hur går det för er i planeringen tjejer?

Kram Ängla

• Svar på tråden Oktober 2006 - del 2
  • Ängla

Hehe, tänk att jag får va hedersbrud, å vad gulliga ni är! Vill jättegärna va kvar här så länge ingen tycker det är konstigt... Lägger till lite!
    kram!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    OKTOBERBRUDAR
    Hedersbrud: Ängla (april, fd 14 oktober)

7 alt 14 oct2006
    13 Pixelina
    14 Fröken_06
    21 Anna25
    28 aircondition

• aircondition

Bra ide´med listan! Du är så klok du, Fröken_06

• okt2006

Nu har jag lagt upp 2 bilder på mitt första försök till inbjudningskort. Än så länge är det bara löven som är tryckta, påfyllning kommer att ske undan för undan!

groups.msn.com/okt2006/shoebox.msnw

• höst brud 07

Hej!

Gifter mig oktober 07 men hoppas att det går bra i alla fall.
    Har hittat mycket inspirerande i den här tråden...

• Fröken_06

aircondition,
    klok vet jag inte om jag är men jag måste ju sätta lite avtryck på tråden och försöka hänga med.

Vi har planerat kyrka, allmänt vilket slags bröllop vi ska ha och vilken budget, men inget mer.
    Så det tar nog några månader innan jag sitter och har några inbjudningskort/bordsplaceringar att visa

Mer klickbar länk till gamla tråden;
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1181470.html

• Ängla

Kul med nya på tråden!

okt2006 JÄTTEFINT med löven, är såååååååå imponerad, så skulle jag också vilja ha det om jag kunde! Tycker som er att det med mörkare kort på vitt papper var finast, men det andra var också superfint!

måste rusa hörs snart kram Ängla

• aircondition

Men visst är det så, att man kan tycka att tiden skulle gå lite fortare... Jag skulle vilja sätta igång genast med allting! Men på den här tråden kan vi, tack och lov, vara kvar riktigt länge!

• Vansbro

Hej,

Igår bokade vi om vårt bröllop från november till den 28 oktober!!! Så nu är jag oxå en oktoberbrud :)

• okt2006

Välkommen Vansbro!
    Tar mig friheten att komplettera listan:
    OKTOBERBRUDAR
    Hedersbrud: Ängla (april, fd 14 oktober)

7 okt2006
    13 Pixelina
    14 Fröken_06
    21 Anna25
    28 aircondition, Vansbro
    2007-brud: höst brud 07 (7 oktober)

Svar på tråden Oktober 2006 - del 2