• Ängla

Oktober 2006 - del 2

Hallå oktober 2006 brudar!

Här har vi tråd nummer två för oss som gifter oss i oktober 2006. Här kan vi ge varandra tips och diskutera idéer etc, om exempelvis dukning & dekorering, trycksaker, klänning och färgtema. En del grejer går i höstens tecken och en del inte.. Välkommna hit och snacka lite, alla oktoberbrudar och alla andra som vill snacka höst för den delen!

Hur går det för er i planeringen tjejer?

Kram Ängla

• Svar på tråden Oktober 2006 - del 2
  • Vansbro

Ja, det ska bli skoj att verkigen komma igång med allt pyssel :) Ska ni oktober-brudar ha höst-tema? Jag är lite tveksam om det ska vara riktigt höst-tema eller nån annan färg...usch, va knepigt! Min favvo-färg är grönt. Men jag funderar även på vitt, stålgrått och mörkrött....

• LWI

Mulan:
    Vill börja med att säga vilka vackra bilder och vad fina ni var! jag undrar vart ni hade festlokalen någonstans?
    Grattis, förresten..

• mulan

Festlokalen var en gammal smedja på Kinnekulle, tillhör Hellekis säteri.

mvh mulan

• okt2006

Vårt grundtema är vitt, guld och brons, men vi kommer att kompletterna bordsdukningen med höstgrejer typ höstlöv på borden och höstiga blomarrangemang.

• ak76

Hej!

Vi gifter oss 14 oktober 2006, och kommer ha beige, vitt, brunt (choklad) och pärlor som tema. Inte främst "höstigt" alltså, men ändå ganska dova färger med lite "lyx" i pärlorna.

Tror det kan bli fint...

• aircondition

Vi kommer att ha färtema vitt. Inte så höstigt, mer vinter kanske...Det som kommer att bryta av i färg, är det gröna i bordsdekorationerna. Som också till viss del kommer att tas upp i placeringskort och liknande. Mycket levande ljus och en del "glasdekorationer".

• aircondition

mulan:
    Oj, vilken fin klänning du hade! Det var väldigt fina bilder. Det såg ut som en toppendag...

• Ängla

Vädligt fina bilder Mulan, otroligt vacker klänning nu blir man lite sugen på att ha annnan färg en vut/ivory.

okt2006 har en fråga till dig på vårtråden..

• Fröken_06

Puffar upp listan, så inte den glöms bort:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    OKTOBERBRUDAR
    Hedersbrud: Ängla (april, fd 14 oktober)

7 okt2006
    13 Pixelina
    14 Fröken_06
    21 Anna25
    28 aircondition, Vansbro
    2007-brud: höst brud 07 (7 oktober)

• Lindha76

Hej på er !

Här är en till som ska bli oktoberbrud 2006 . . . 7:e oktober blir det. Vi har rätt nyligen kommit fram till datumet o är i startgropen för planering och allt. Läser allt vi kommer över så ögonen blöder, för att hitta idéer och inspiration.

Det är såååå roligt o spännande !!!

Svar på tråden Oktober 2006 - del 2