Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Hejsan Johanna
Nä, ja har inte ens ring dit, har läst lite info om honom på debattforum på passagen bara. Tyckte det verkade vara bra pris. många skriver där att han är hes och låter lite skum. Men han är ju en plastikkirurg som jobbat både i Usa och här i Sverige i måbga år. Han borde ju kunna sin sak, men som sagt jag har ingen aning...
Kramar
Emhaha: Jag har velat göra denna operation ganska länge, så jag har sparat några år, och nu efter studenten i våras har man fått jobb å tjänar ca 13 000/månad, så då går det ganska snabbt! :) Det känns kanoners! Vad har du funderat på för klinik då?
Cockie: Jag har i BHstrl nu en liten 75B, elr ah jag har bara BHar med babyolja i (om du vet vad jag menar) så jag vet inte ens om jag har rätt strl. Jag är ca 75 cm under brösten iaf, är 167 lång och väger ca 60 kg, så jag ska nog lägga in 350 cc iom att 300 med ristetet är kanon. Har du opererat dig elr funderar du/ska göra det?
Ha det toppen, och kom ihåg att alla är vi vackra, oavsett operation elr inte!
//Kram
En fråga till er alla...
Vad är vanligast att man gör idag soft touch eller flytande silikon? Vad är bäst tror ni? Nån annan som har nåt att säga om spc i Falun...
Kram
Ingen som vill svara...
vioola
Lugn ! Vi svarar gärna men alla sitter inte framför datorn precis nu....
Jag ska lägga in gelehallon, anatomiska.
Vilket som är bäst beror väl på vad man är ute efter. Flytande silikon kan går sönder och rinna ut. Det mesta stannar kvar i kapseln har jag för mej men kan vara jobbigt att skrapa bort. Anatomiska består av fast silikon som inte kan rinna ut. Min kirurg arbetar inte gärna med flytande silikon, bara koksalt eller gelehallon.
Läs bakåt i tråden och även i den gamla tråden "Bröstförstoring (2)" som du hittar under "övrigt". Där hittar du många bra svar på dina frågor !
Emma86
Jag förstår precis :) Det kommer nog bli supersnyggt på din kropp! Hade du ett datum för Op än? Jo, jag har en tid inbokad i mitten av december och man bara väntar och väntar känns det som.. Det är därför så roligt att höra med annat folk om hur dom tänker göra och om dom är nöjda med resultatet, mm :)
Ha en skön Söndagkväll!
vioola
Jag har en kompis som har opererat sig på spc av honom. Hon är jättenöjd. Hennes bröst ser jätte naturliga ut!!! Det var 5 år sedan hennes operation.
Tii vaxad
Jaha, låter ju bra... Vet du om hon har silikon eller gele? Du vet möjligtvis inget om försäkring, ifall han opererar hennes bröst gratis ifall hon får kapselbildning eller ifall det spricker. Narkos får man väl betala själv men du förstår säkert vad jag menar...
Alltså flytande silikon eller fast...
Hej vioola!!
Hon har silikon. Vet inget om försäkring, men det tror jag inte hon har, då borde hon nog ha sagt något om det...