• Swing

Bröstförstoring (3)

Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!

• Svar på tråden Bröstförstoring (3)
  • Just-me

Mamma till 3

Ja jag har hört jätte bra om Johan och Lotta av bekanta som gjort op där.
    Oj är det så lång väntetid?? Då ringer jag imorgon! Vill kunna gå till stranden nästa sommar :)
    När jag ringde sist så sa hon att det va fullt innan jul.. men efter det så skulle det va lättare..

Hör av dig när du vet nått mer om implantaten!

Kram

• Just-me

loppalina

Det låter kanon!
    Jag ville ju ha min konsultation så nära op som möjligt ifall tiden imellan skulle göra min osäker på storlek av implantatet.
    Jag får hoppas jag får den turen att testa igen om jag vill :)

Kram

• Cesimón

Tack for lyckonskningen, loppalina.

Jag velar ju fram o tbaxx nar det galler val av kirurg o/el klinik. Kandes darfor bast sa har... Far ju passa pa medans man ar i sverige, igen. Far hoppas ngn av dem vinner mitt fortroende o ger mej det resultat jag onskar...

Det implantat jag vill ha ar jag dock saker pa. Mcghans style 410 soft touch kommer det bli, o ar glad att bada klinikerna har dessa implantat...
    Ar dock lite nyfiken pa vad mg's style 510 dual gel ar for ngt... Ngn har som last om det? Hittar inga sidor pa svenska, men laste lite hastigt pa en hollandsk sida o tyckte det impl. verkade intressant med...

Neee un drar jag mej for ikvall...jobbigt att skriva pa pocket pc...heh...

Ha det gott allisammans!

Kram
    - cesimon

Ps. Ngn som har lust att oppna en trad dar man endast skriver vart man har/skall op, av vem samt omdome?
    Lattare for oss vilsna sjalar att fa rek om det e samlat i en trad... Vore naiis iaf.

Dvs endast; klinik, kirurg, omdome...o ev annan nyttig info om kirurgen/kliniken sa klart...

Hej hopp.....
    .... O god kvall!

• Cesimón

aah om det e av intresse sa skall jag aven ha anatomiska inlagg u. brostmuskeln. impl.strl. vet jag dock ej annu, men slutlig kupstrl. blir mellan full c - d.

baba now gals, have a nice evening...

• loppalina

Missade ju att skriva att jag har mina implantat under bröstmuskeln ;)

• Jengirl

cockie

Jag är också super nöjd med AK! klart att det blir uppståndelse om denna klinik "klantar sig" som har mest patienter och är störst! Och eftersom dom är så stora så kommer det ut direkt till press.Dom är ju ledande inom plastik kirurgi,så nån "hack kyckling" måste det ju finnas Men tänk alla som är nöjda och vilka proffsiga kirurger som finns där. Du kommer att bli sååå nöjd!

• Jengirl

cockie

Dessutom.. fula ärr.. beror oftast på dig själv.. hur du sköter såret.. Vad du har för läkekött osv..

• Jellomoon

Cesimón

Jag har också hittat den holländska sidan med MC ghan 510 implantat :) Tyvärr förstår jag inte holländska så jag kundeinte klura ut vad det var. Kan det vara anatomiska koksalt implantat? Eller är det ett nytt geléhallon? Innan jag bestämmer mig för implantat ska jag nog ringa MC ghan och fråga om det.

loppalina

ja, det är nog viktigtatt man riktigt ger sig tid till att komma fram till rätt imolantat. Två olika implantat kan ju ge två helt olika utseenden på brösten.

Jag kommer nog att boka konsultation och op isamma veva efter som jag bor långt från malmö( och stockholm) Har inte till 100% bestämt kirurg ännu.)

En Yster Syster

Låter jätte bra att Gabriella kan säga att det kommer att bli naturligt och se bra ut. Det räcker ju som garanti :)
    Gick in på inamed länken men jag får bara upp en före/efter bild och den är på 400 cc( hittar ingenstans att bläddra på sidan)
    Jag kommer nog att boka op tid i nästa vecka.

algit

Får se om jag väljer Johan eller Cosmo vad jag förstår är de otroligt duktiga båda två.
    Funderar även på Gabriella Sellman. Jag bor längs norrlandskusten och har närmare till stockholm i fall någon komplikation skulle inträffa.

Har hursomhelst bestämt mig för mjuka geléhallon antingen Mc ghan eller mentor. (Börjar bli rätt trött på mitt eget velande...ingenting är enkelt i detta beslut, men det känns jätte kul att tänka på att få det gjort(just nu iallafall.....))

• Swing

Jag var än en gång inne på inamed.com- Klickade som vanligt på Other countries, Physisican, breast augmentation och öppnade deras implantatkatalog (pdf-fil). Den är från 2003 och det var alltså inga ändringar i den. Fattar alltså inte heller vad det är för "okända" implantat som hänvisas till här ovan!

• Emhaha

Hej!
    Såg att jellomoon skrev att hon skulle ha mjuka hallongel antingen Mc ghan eller mentor vad är det för skillnad? är det bara olika tillverkare eller??

Svar på tråden Bröstförstoring (3)