Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
EnYsterSyster och ni andra
Det var väl bra! Victoria Silverstedt alltså. Här kommer lite annat skvaller apropå V.S. Har hört av hennes kusin att hon och några tjejer ska starta ett underklädes märke i hennes namn, så det är väl extra viktigt nu kan jag tänka, med bröstens form.
Ja ja man vet ju inte vad man får för form själv till slut. Kanske inte är så lätt att få det som man vill eller ändrar så ändrar brösten form med tiden. hemska tanke!
Imorgon bokas OP-tid aven for mej!
Hade egentligen tid for att traffa skoterska plus kirurg imorgon, men kunde ej komma loss.
Det kommer bli operation antingen 3e december, eller 25 november, beroende pa vilken kirurg jag valjer. Sa till dem att jag skulle tanka pa vem jag ville ha och sen aterkomma imorgon...
Undrar nu om ni kan ge snabba tips/rad om vilken kirurg...
Jan Jernbeck eller Magnus Hober pa Akademikliniken? Vem har ni hort eller erfarat bast kritik fran....
MYCKET tacksam for snabba svar, da bokningen gores imorgon.
// Cesimon
Ps. Sjalvklart kan jag andra tid ifall jag kanner mej osaker pa kirurgen efter forsta motet, men forsta steget blir nu... varav jag hoppas det tippas ratt fran borjan
Tack igen och lycka till alla ni andra infor er OP!!
EnYsterSyster:
Bra vilken lättnad för oss alla hahahahaha!!!!!!!!!!!!!
För de var riktigt fula.
Delighted:
Bra att du trivs i England det var dit du skulle va?
Så du menar att det är en synvilla att brösten ser olika stora ut fast man har samma bh storlek?
Jag fattar inte, fyller man ut en tex d cupa så gör man eller det är bara som man tror?
Cesimón
Ser att vi ska op. ungefär samtidigt...24:e nov är det dags för mig, har du börjat bli nervös?
Kram :)
Sara23:
Hehe nej inte riktigt annu, formodligen for att tiden inte ar bokad 100% annu, utan blir det forst imorgon.
Jag lutar mej at Magnus Hober, hoppas bara att jag gor ratt val. Som sagt, kan ju alltid andra sej om man inte kanner sej hundra med honom efter forsta motet - men anda!
Jag trodde ocksa att jag visste exakt hur stor kup strl jag ville ha tills jag borjade lasa har inne. Satsar nog mot en D ist. for en C, vet dock ej hur mkt cc det behovs for att fylla ut.
Nu ar jag 170cm, 65kg och har en liten B.
Inga barn...
Sjalv da? nervos? =) Vart skall du gora din operation?
kram tbaxx
Cesimón
Ja det kanske är för att du inte bokat tid som nervositeten kommit sig smygande än. Jag är smånervös då och då när jag tänker på det...men inte sådär jättemycket just nu :D Ser mer fram emot det!
Jag satsar på en full D kupa. Jag är 165cm lång och väger ca 61kg, inga barn. På kliniken rekomenderade de mellan 425-475cc och jag testade och det såg faktiskt mycket bra ut då!
Jag ska göra min operation på Kosmetisk Kirurgi AB i Falköping hos dr. Avni Abdui. Känns mycket bra! :)
Lycka till med valet nu!
Hörs, kram!
Cesimón
Såg att du skulle operera dig på Akademikliniken. Där är jag opererad.
Jag kan verkligen rekomendera den kliniken, men ingen av läkarna du nämde eftersom jag inte vet nåt om dem. Men dem är säkert bra, jobbar dem på AK måste dem ju ha en viss klass
Själv opererades jag av Mats och är MYCKET nöjd med resultatet. Från o till ibland önskar jag faktiskt att jag tagit större. Men dem blev väldigt fina iallafall.
Ska du träffa båda kirurgerna innan du bestämmer dig? Har du varit på konsultationen ännu?
Sara23
Sa, nu ar det bokat... den 25e blir det av, forutsatt att jag trivs med kirurgen efter att fatt traffa honom, dvs.
Blir D for mej med, fast vet inte hur 'fyllig' annu. Vill inte ha for stora pa nagot vis. Nastan hellre for sma an for stora...
Skall bli gottit o fa det gjort, antligen - 8 ar har man vantat... hehe.
Lycka till stumpan! Far halla tummar och tar for oss bada tva. Hehe
Lisa22e
Jag bor nu i Spanien och har darfor inte sa stora mojligheter att aka dit for att traffa bada kirurgerna, Om inte jag blir missnojd med intrycket fran den forsta, dvs.
Skulle jag bli det bokar jag sjalvklart om tiderna.
Jag blev forst tilldelad Mats men vet inte varfor jag inte kande mej hundra med den tanken...
Sakerligen überduktig, och glad att ni ar nojd med resultatet, men vet inte..
Lika sa med Jan Jernbeck, funderade pa honom men samma dar... kandes lite si sa.
Sa jag har nu tid hos Magnus Hober.
Far hoppas att han ger mej ett lika gott intryck bade innan och efter som Mats tycks ha gett dej! =)
Jag skall pa konsultation den 7e november, for att traffa bade skoterska samt kirurg.
=)
----
Har ngn har personlig erfarenhet av , eller vet ngn som har erfarenhet av Magnus Hober - vg skriv ett par rader om intryck, resultat etc...
Sa radd for att valja 'fel' kirurg, och lite svart att som sagt aka o traffa alla mojliga nar man bor sa langt borta...
En Yster Syster
Kul det måste vara att äntligen bokat tiD! Grattis. Kan Gabriella lova att det inte blir som två halva tennisbollar under huden? (Alltså inga kanter och naturligt resultat?)
Har du någon länk till Victorias nya bättre bröst? Känns ju hoppfullt om det går att fixa till även de mest misslyckade förstoringarnaa :)
Lisa22e
Vad roligt att du blev nöjd. har de hängt till sig ock så redan ? Eller väntar du fortfarande på att få se "slutresultatet"?
Allmänna funderingar inte riktade till någon speciell..
Ena stunden har jag bestämt mig för op och tänker att jag inte ens kan föreställa mig hur otroligt nöjd jag kommer att bli.
Nästa stund tycker jag att mina bröst är fina som de är, små men fina..då blir jag tveksam och tänker på alla efter bilder som jag sett där resultatet efter op har förvandlat små vackra bröst till onaturliga silikon bollar ( trots allt är det bara i snitt kanske var tjugonde efter bild som jag tycker har godkänt resultat)
Samtidigt trivs jag inte med mina bröst i tex urringat(ett väldigt magert dekolletage(kan inte ens stava till ordet))
Det är ju också så viktigt att välja rätt kirurg, en som har sinne för det estetiska.
Jag tycker alla ni som opererat er är så modiga på gott och ont.