Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
EnYsterSyster
Kul att du litar på din läkare.. Dom vet nog bäst . Och jag har 295 och jag har inte små bröst. Men som sagt man vänjer sig fort, men inte vill jag ha större för det
. Beror ju på vad man är ute efter från början, och jagvar som du, ville ABSOLUT inte se opererad ut. Och det gör jag inte heller..
. Fattar inte heller varför det skulle se mindre ut med inplantat??
. Mina gamla behår:ar är alldeles för små nu, och som algit skrev att man har ju tom gjort ristestet i dom, men är ändå för små..
Just-me
Ja inte bara sagt.Han plockade till och med fram det jag har nu så att jag fick jämföra och känna. Ska ringa och prata med dem imorgon igen och höra efter.
EnYsterSyster
Jag har fått en hårdare kapsel på det högra bröstet,troligen efter blödningen. Det är det som värker hela tiden,men jag har obehag av bägge brösten.Jag har mina implantat framför bröstmuskeln.
En minimizer är typ en T-shirtbh med båge som är lite som en sportbh i materialet den smiter åt och plattar till dem.
Jag har absolut inga toppiga bröst. Jag är 40+ så jag vill ju att det ska stämma till kroppen för övrigt. Det sa jag just till Johan också,absolut inga tonårstuttar.Man vill ju ha ett så naturligt resultat som möjligt,det ska ju helst inte synas att det är silicon.
Kram
Hejsan! skulle alla här inne kunna vara JÄTTESNÄLLa och svara på min fråga! :) alla ni som har hallongel hur mycket fick ni betala och vars opererade ni er? och hur länge sen var det ni gjorde bröstoperationen?
Försöker hitta en bra klinik där dom gör hallongel rätt billigt mellan 38-40 tusen..
Mvh/emma
Oj vad mycket alla skriver. Hänger man inte här stadigt får man massor att läsa.
Jag får väl snart sluta arbeta också om jag ska hålla mig uppdaterad. Vill inte missa dessa viktiga inlägg.
EnYsterSyster
Skönt att det finns nån mer än jag som satsar på lite mindre storlek men visst blir man förvirrad av alla råd och tips och vad som gäller. Phu
Jag väger 50 kg och är 170 lång och som sagt van vid en tunnare kropp.
Får man fråga vilken läkare du varit i kontakt med? Du kanske har nämnt det, men man läser ju så många inlägg......
Ja, jag funderar vidare jag
Emhaha
Hej ,vad jag vet så har Citadellkliniken de nya gelehallonen.Jag har även fått brochyr från Mentor som Johan beställer sina implantat ifrån.
De skriver så här om sina implantat."Silikonfyllda bröstimplantat är fyllda med en sammanhängande silkonsubstans.Mentor erbjuder implantat med tre varianter av fylnadsmaterial:standard moderat och hög.
Contour Profile Gel är fylld med det starkast sammanhängande silikonet för att upprätthålla dess naturliga form".
36.000:- på Citadell.
Helt säker är jag ju inte förståss eftersom justme hade fått annan info. Ska ringa både Mentor och Citadell imorgon och reda ut begreppen på vad som är vad.
Vill ju verkligen veta nu inför min kommande op också. Så jag lovar återkomma imorgon om mina uppgifter stämmer.
Kram
Rat
Gabriella Sellman, Plastikkirurggruppen, Stockholm. Hon har gjort en fettsugning lår på mej och de blev SUPERSNYGGA ! Hon är rak och tydlig och talar noga om vad hon kan göra och inte göra, dvs vad man kan förvänta sej. Målsättningen är naturliga bröst (fast det säger ju alla....). Hon gör inga bomber.
Du har rätt. Jag försöker ibland gå tillbaka och se vem som har vilka implantat, hur stora och placering, men det är svårt att hitta. Därför är det inte fel att upprepa sej ibland.
Mamma till 3:
Det måste ju sitta i hjärnan typ att man inte hänger med själv att man helt plötsligt ha en mycket större bh storlek, kanske en som man innan tyckte var en enorm storlek.
Jag har tex svårt att inse att jag har 70 F, jag tycker inte att de är stora.
Utom ibland när jag råkar se mej i spegeln utan att tänka liksom.
För det kan ju inte handla om faktiska mått för passar ett bröst en bh så gör det , kan ju inte spela roll om det är opererat eller inte om man kan ha samma bh så måste de ju vara ungefär lika eller?
Och jag hade bygel bh på natten första veckorna plus ett elestiskt band för att trycka ner brösten.
Emhaha:
Jag svarade innan men igen ,jag betalade 36 000 för gelehallon på Citadell i Landskrona.Jag opererade mej i påskas.
algit m.fl:
Jag förstår att ni tycker det låter konstigt att opererade bröst ser mindre ut, men så ÄR DET (enligt mig och många andra). Min väninna har exakt samma bh som jag (modell, storlek, färg). Hon har äkta bröst och dom ser mycket fylligare ut och väller omkring lite överallt just för att dom är äkta. Mina är ju mer klart definierade just på sina två platser (kan inte förklara det bättre) och ser mycket mindre ut!
Mamma till3:
Jag opererades av Cosmo ,jag vet genom diskusitioner här att de gör inte riktigt samma,ger inte samma instruktioner till patienter efteråt så det kan ju skilja eftersom Johan ska operera dej .
Ska du verkligen ha bygelbh när du har snitten under tycker att det skulle göra ont?
Trist för dej att du fått problem hoppas det blir bättre denna gången.