Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
algit
Som jag misstänkte. Verkar finnas lokala "influenser", och varje läkare kör sin grej som du brukar säga. Det som är så grymt förvirrande är ju att alla säger olika !
Viktoria_
Låter precis som jag ! Jag var HELT säker på konsultationen. Har träffat kirurgen innan och jag har gått med BH-inlägg sedan 4 månader. Efter konsultationen blev jag jätteosäker och kände plötligt:"Är jag inte klok ?? Vad tänker jag ? Vill jag verkligen göra det här ?" Fick rådet här på tråden att vänta tills jag var säker. Ett gott råd av kloka medsystrar ! Skickar det vidare till dej. Lycka till !
algit
Blodprov ? Har inte funnits innan men prostatamalignitet (hos män) kan man kolla med ett blodprov (PSA). Får väl kolla upp om det är nåt motsvarande på gång för oss !
Haha ska vara kolla så klart.Det blev en helt annan mening.
Rat:
Jag bytte om här för jag ska gå o träna,jag har klämt på o kännt på mina bröst de känns likadana överallt ,jag känner inte implantatet alls kan inte känna var det börjar o mitt eget bröst slutar.
Algit
Skönt att höra!
Viktoria_ och EnYsterSyster:
Jag reagerade precis som ni när jag var på konsultation på Akademikliniken.
Efteråt kändes som om jag bestämt mig för att INTE göra det. Blev inte nöjd när jag provade inläggen. Allt kändes för stort, inte som jag (späda lilla varelse!).
Detta låter ju inte klokt, eller hur?
Men jag vill verkligen inte ha STORA bröst.
Men jag vill ha mer än det jag har nu.
Led inte av att ha små bröst så länge de var fasta. Efter ammningen försvann de.
Nu har jag tänkt på det här i många år fram och tillbaka och jag vet inte om jag någonsin kommer att känna mig "säker". Tänker också att om jag aldrig gör det kanske jag ångrar mig för det senare.
Ja ni medsystrar. Det är verkligen inte lätt att bestämma sig
Hej har en fråga, ni som gjort hallongel hur mycket fick ni betala??
Mvh/emma
hej Alla!
Äntligen har jag oxå hittat hit (tog sin tid, hade mkt att läsa ikapp)..
Måste bara berätta att nu är det 3dar kvar. På Torsdag är det dags att åka mot Sthlm... Håll tummarna att allt går som det ska... Nu vet jag vad alla ni som har op er har gått igenom innan operationen... Snacka om nervöst!!!
HaDe så gott allihopa!!!
johanna_dalarna
Snart dags nu, lycka till. Själv har jag hela 30dagar kvar nu :)
Kram
...och nu har ju det här med "soft touch" blivit ytterligare en valmöjlighet....
Nån som vet om Victoriakliniken kör med det?
Tänker MYCKET på det här som ni märker.
LYCKA TILL Johanna_dalarna!
och Sara23!
Ni är modiga ni
Rat
Min läkare vill lägga in 235-245 g (jag funderar på anatomiska gelehallon). Det innebär ca 1,85-1,95 dl ris i "ristestet". Känns för stort för mej ! Har köpt en BH stl 70D. Den blir PROPPFULL med så mycket i.....
Fattar inte hur jag kan vara så liten !?!
Ska fråga om jag inte kan få mindre. Jag har 1,5 dl ilägg i BH:n nu, det känns stort för mej (motsvarar ca 2 dl implantat). Fattar inte hur jag är skapt.
Jag vill inte ha stora bröst ! Hur knasigt låter det på en sån här tråd ?