Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
algit
tack för tipset!! det ska jag testa
Jellomoon
Usch, svårt att säga. Hon sa bara att det skulle se naturligt ut. Hon sa att det inte spelade så stor roll om jag tog koksalt eller anatomiska men det är nog individuellt vad som passa bäst. Jag har ju utammade tuttar med löst hull som kan fyllas ut. Håller för övrigt med Swing i inlägget ovan, det är vad jag också tror.
Jag känner nog att jag helt enkelt måste lita på henne. Hon har opererat mej innan (fettsugning) och det blev kanonbra (ni ska bara VETA vilka snygga, smäckra lår jag har nu !
). Därför är det lättare för mej att lita på henne nu. Hon gör inga stora, onaturliga bomber. Jag upplever att hon är noga med att inte lova mer än hon kan hålla.
Jag håller med dej. Har kollat massor med före-efter-bilder. En del anatomiska ser jättenaturliga ut, andra superfejk. Likadant med koksalt och andra runda implantat. Jag blir så förvirrad !
Hur gammal är du ? Har du barn ? Det spelar ju stor roll vad man har att börja med, dvs små (obefintliga ?), fasta, unga bröst eller utammade.
EnYsterSyster
Ingen kommer att se att du har Opererat dig!!! Jag har lagt in 295 och har betydligt mer bröst nu.. Men det syns inte att jag är opererad. En okänd skulle aldrig kunna se det! Jag tycker du borde ha varit mer orolig när du gjorde fettsugningen.. det borde om något synas kan man tro ialla fall . Take it easy!! Det kommer att bli så prima.. T o m så bra att jag tror du ångar dig att du inte tog större
En Yster Syster
Jag tror också att det Swing skrev stämmer till viss del men har sett exempel på motsatsen, tex överviktiga med hyfsat stora bröst som får en tydlig implantat kant. Och smala kvinnor utan både bröst och underhudsfett som fått jätte snygga bröst som inte ser ett dugg onaturliga ut även fast de tagit 400 cc implantat.
Vad skönt att du vet vilken kirurg du vill ha :)
Jag är 32 år och har både ammat ett barn och är underviktig (skrattar, det låter ju betydligt värre än vad det är)
175 lång väger 52-53 kg och har en liten 70 B.
Mina bröst har inte förändrats märkvärt efter amningen ( till en början var de tomma och slappa men det har gått till sig, som att de behövde några månader för att ta igen sig efter amningen)
Jag känner nog att jag först nu accepterat mina små bröst och därför är jag redo för en eventuell operation.
Låter motsägelsefullt kanske, men jag har alltid tidigare känt det som att göra våld på mig själv ifall jag skulle operera brösten just för att jag inte tyckt om de. Idag tycker jag om de men vill fortfarande ha större bröst...
Hoppas att det inte låter allt för komplicerat.
När tänker du operera dig?
Hej allihop!
Det va ett tag sen. Nu har jag varit på en andra konsult. Hos Ingemar Fogstedt på Artclinic i Gbg. Nån som har erfarenhet från honom? Första intrycket jag fick va bra men 2 gången kändes så där. Jag har bestämt mig för op. men står i kvalet mellan endast lyft eller förstoring. Vi kom gemensamt fram till att 330 skulle bli bäst (e nu en 75B) för att fylla ut. men han vill lägga framför muskeln o ja e rädd för att få hängbröst om ett par år. E det nån av er som har framför muskeln o va e era erfarenheter?
Tack för alla tips!
Jengirl
Tack ! Skönt med stöd, har ingen annan att bolla med..... Fast handen på hjärtat: jag har kollat in strandbilder på mej själv sista åren..... klart det kommer synas ! JAG kommer definitivt se skillnad iallafall Det är ju det som liksom är meningen med en bröstförstoring, eller ?
Frågan är hur mycket andra kommer tänka på det. Det är klart, tar det fram gamla sommarkort kommer de lista ut det, men då får de väl göra det om de är så ****** nyfikna !
Jellomoon
Ja, nån fetknopp kan du inte vara !
Jag tänkte boka operationstid idag men väntar till nästa vecka så jag känner mej HELT säker (har mycket såna grejer för mej. Om nåt går snett behöver jag inte skylla på slarv eller att det inte var ett genomtänkt beslut). Vill operera mej före jul i så fall så jag hinner "läka" ordentligt innan sommaren.
Jengirl
Jag vet att jag är lite knasig..... ....och jag tror också att jag kommer att ångra att jag inte tog större. Men jag VILL och SKA inte ha för stora bröst, bara fylla ut.
EnYsterSyster
Ja kanske när du är på stranden eller näck att det kommer att synas.. Du ser det ju ialla fall för att du vet . Men har du kläder på dig, så tror jag ingen kommer att lägga märke till det. Eller knappast att dom gör det, du lägger ju in så lite
.
En yster syster:
Jag oroade mej för det med ,vad andra skulle säga och många med mej här som skulle opereras samtidgt.
Men ingen har sagt något och alla andra ,samma efarenhet ingen säger något.Finns säkert folk som undrar men ingen frågar.
Min syster har opererats samma ingen har kommenterat det.
Det är nog för personligt gå till dej själv hade du frågat ?
Jag hade nog frågat nära vänner o tex en syster ,men inte en arbets kamrat som inte säger något.
Och om de snackar bakom min rygg ? Faktiskt ärligt så skiter jag i det.
Ännu mer nu när jag själv vant mej vid mina bröst så rör det mej inte i ryggen isåfall.Hade någon frågat mej hade jag svarat och är de negativa till det så är det inte mitt problem.
Jag har bara berättat det för min man såklart,min dotter 21 år, fyra nära vänninor o mina systrar.
Min mamma berättade jag det för när detvar gjort.
Jag har INTE sagt det till mina söner ,svärföräldrar ,(vi var 14 dagar på Mallorca jag tom. solade topless) eller andra släktingar på hans sida,inte till min pappa eller bror, inte till våra gemensamma nära vänner typ andra par.
Inte på jobbet.Ingen har sagt något.
Jag tränar på ett litet gym där alla känner varandra man snackar mycket om allt har många vänner där.
Jag var borta tre veckor helt ,var borta från styrketräningen i två månader.
Annars är jag där i princip varje dag.
Från utammad b cupa i tajt topp till nu e cupa .
Är det ställen som det syns på så är det stranden o gymet.Ingen har sagt något.
Så vill du detta och det verkar det ju som du vill ,då är detta ditt minsta problem jag lovar.
algit
Jag tror som du: en del kommer inte märka nåt, en del kanske undra men inte fråga. Jag har dock några släktingar som jag måste umgås med ibland, de kommer nog fråga eftersom de frågar om ALLT när det gäller mej och min man och inte fattar att vi inte vill diskutera vissa saker. Superjobbigt ! Känns ibland som vi har dem halvvägs in i sovrummet (bildligt talat). Dem kommer jag ALDRIG erkänna det för. De är formidabla glapptrutar. Man kan välja: berätta för dem eller skriva ett pressmeddelande.....