• Swing

Bröstförstoring (3)

Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!

• Svar på tråden Bröstförstoring (3)
  • Sess

Måste bara också tala om för er vilket kanonföretag Timarco är! Skulle ju beställa min sportBh från dem (StayInPlace med dragkedjan fram) men blev jättebesviken när jag såg att de hade 10-12 dagars frakt... Det var då tisdag och jag ska ju ha med BHn på återbesöket på måndag. Men jag chansade och mailade dem ifall det möjligen gick att få den snabbare och vad det skulle kosta. De var jättegulliga och fixade det gratis eftersom de hade en i rätt storlek i lager och jag lade beställningen 15.30 tisdag eftermiddag och morgonen efter kom sportBHn med posten! Otroligt!

• EnYsterSyster

YES !!!! Jag hittade hit !

Rat

Fantastiskt kul att höra att det finns en sån velig virrhöna till mer än jag.

Delighted

Hoppas du hittar hit från utlandet !

Jag pratade med Gabriella igår. Hon lugnade mej. Hon tyckte anatomiska gelehallon var ett bra val. Sa att jag hade "bra bröst" att jobba med och att det skulle kunna bli jättesnyggt. Tycker att jag ska ta 235-245 g så det "blir lite", men kan lägga i mindre. Jag ska prova med ristestet.

• anni_83

Lisa22e
    nja..fick betala 32000 första å 28000 andra gången..men huvudsaken är att jag blir nöjd=)

• Jellomoon

En Yster Syster

Vad jag förstår har du varit på konsultation hos Gabriella. För mig är det också väldigt viktigt att det inte ska vara uppenbart att jag opererat mig.
    Vet du om det finns en teknik som kirurgerna använder för att få ett visst resulatat, tex att inga kanter syns upptill? Kunna Gabriella visa dig vad du kan förvänta dig?

Innan jag opererar mig vill jag att kirurgen ska kunna tala om vad för resultat jag har att vänta. Man vill ju inte köpa grisen i säcken då det gäller ens egna bröst. (Har kollat på massor av före efter bilder med ungefär mitt utgångsläge och resulaten efteråt skiljer sig mycket även då de har haft likadana implantat..då kan man ju fråga sig vad det beror på)

Tror förresten att kapseln man får runt implantatet spelar in då det gäller om kanterna är synliga eller ej.

Det är iallafall väldigt svårt att bestämma sig för denna operation tycker jag. Känns så oåterkalligt...

Tycker att alla ni som gjort eran op är modiga.:)

• Jellomoon

(flörtisen i mitten av inlägget ska bort:) Han satte sig där av sig självt )

• mysan99

Idag är det 6 veckor sedan jag opererades jag,får om jag vill sova utan bh nu men tycker det känns jätte konstigt det spänner o drar i brösten efter halva natten så jag tar på bh igen det känns bättre. Är det någon annan som upplever detta eller man kanske ska " vänja" brösten vid att vara utan bh?
    Kram

• Jengirl

mysan99

jag var som du.. I början så hade jag på mig sportbehån nästan dygnet runt. När dom 6 veckorna hade gått, så ville man ju såklart slippa den där sportbehån. Kommer i håg att jag försökte sova utan den, men det kändes mest knasigt och det spände och jag kände mig otrygg på nå sätt. Så då satte man på sig den igen . Nu har det gått mer än 6 månader och det är först nu jag kan sova som vanligt utan behå å grejjor.. . Så det tar ett bra tag innan man är som vanligt igen

• mysan99

Jengirl
    tack för ditt svar!
    Då är det bara att ge det den tid som behövs.

• algit

Mysan 99.
    Jag kände likadant tyckte heller inte om att sova utan bh ibörjan .Sen hade jag en kudde som jag "kramade " om du förstår som stöd det var skönt ,ett tips.Min man skrattade åt mej kallade det min nussekudde.
    Det blir bättre nu är det inga problem.

• Swing

Jag TROR att synliga implantatkanter eller inte beror på om man har eget "hull"/bröst ovanpå implantatet och implantatets formen och storleken.

Kantrisken ökar nog markant om man är smal/underviktig, tar runda implantat, särskilt koksalt, samt väljer en 'större' storlek. Med det menas väl D-kupa eller större på en smal person.

Svar på tråden Bröstförstoring (3)