• Swing

Bröstförstoring (3)

Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!

• Svar på tråden Bröstförstoring (3)
  • algit

Sess:
    Kul att dina bröst blev så bra att du är nöjd.
    Mina bröstvårtor var oxå känsliga särskilt den ena.
    Och man har ont länge efter från o till .
    Så var det för mej kändes bra en vecka sen ömt nästa.
    Det är en lång process.
    Jag har hört att ett år innan allt är normalt.Jag ville inte lyssna riktigt på det innan,men nu förstår jag att det är så .Jag op. i påskas.
    Jag har inte ont men det känns vid vissa rörelser fortfarande är inte helt hundra det tar tid .

• gisele

Sess

Grattis till dina nya vänner! Hoppas även jag blir lika nöjd när det e dags!

Johanna_dalarna
    Lycka till!

Mamma till 3
    Har du op. än?

• Lisa22e

EnYsterSyster

Kom åt fel knapp innan sorry
    Fråga inte om mindre. Om du med implantatet får d i kupstorlek kommer det se ut som c ungefär.
    För opererade bröst upplevs inte som lika stora som egna bröst.
    Jag har stor c liten d. Och mina ser typ ut som stor b liten c.

Tror du kommer ångra dig jätte mycket om du väljer att lägga in mindre.

Det låter inte ett dugg konstigt att du inte vill ha jätte stora bröst på en sån här tråd. Som jag uppfattat det så vill dem flesta bara ha proportionella bröst här inne. Bröst som passar till ens egen kropp.
    Själv opererade jag mig bara för att jag inte ens kunde ha en bh innan op. Och jag sa till min kirurg att det fick absolut inte se stort ut utan att jag ville ha proportionella bröst till min kropp.
    Lycka till!!!!

Emhaha

Jag betalade 49.000 (ink. kapsel.)
    Priset beror ju mycket på vilken klinik man väljer. Själv är jag opererad på Akademikliniken.

• Sara23

Swing

Hur mycket la du in? Kanske du har fått svara på 100-tals ggr, men nu frågar jag igen. :D

Kram

• Just-me

Kommer ihåg att det var någon eller några som efterlyste en bh som man pumpade upp för fin klyfta.. Jag har hittat en som ska va jätte bra tydligen. Går att beställa på www.nelly.se

Kram på er

• Lisa22e

Just-me

Tack så mycket. Du anar inte vad glad jag blev. Har ju letat som en tok i affärerna utan att hitta nån "pump bh".

• Lisa22e

Faan, pumpbh:n fanns inte i min storlek.
    Finns bara i b-kupa. Ska jag chansa o beställa en b-kupa ändå?
    Om det är stora storlekar på bh:n kanske jag kan ha den. Eller vad säger ni som har bättre koll än mig???

• Mamma till 3

gisele
    Nej, har inte opererat mig ännu. 15/11 är det dags. Börjar bli riktigt nervös nu.
    Har du sett länken jag skickade med i den gamla tråden.Där kunde man ju verkligen se skillnaden på att lägga dem bakom istället för framför. Jag hoppas att det blir lika bra på mig.Jag ska ta en före och efterbild och blir det bra ska jag gärna meila till dig.Bor du i närheten av Göteborg ?

Just-me ringde du och pratade med Lotta på citadell om vilka imlantat de hade ?
    Lite nyfiken på om de ger olika info.

Till alla som opererat sig på citadell.
    Hur är det att bära bygelbh direkt efter op ? Är lite skeptisk när det gäller det. De flesta andra kliniker säger ju absolut nej till det. Efter min första op var det absolut förbjudet att använda bygel de första tre månaderna.Man blir ju lite förvirrad. Den här gången måste det bli bra annars så plockar jag nog ut dem för gott.

Grattis till alla nyopade.
    Kram

• EnYsterSyster

Hörni tjejer, jag fattar bara inte: fyller jag ut en 70D med 150 ml inlägg i BH:n kan det väl inte bli mindre med implantat på 200 ml ??? Jag tycker ju det ser stort ut med 150 ml med "ristestet". Hur kan det "se mindre ut" med 200 ml implantat ??? (Jag lägger ju på 50 ml som räknas bort eftersom implantatet läggs under muskeln) Och som ni säger "C-kupa med implantat ser mindre ut än naturlig C-kupa"...... räknar BH:n ut vad man har i och anpassar sej efter det eller vad är det frågan om egentligen ?????

Svar på tråden Bröstförstoring (3)