Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Emhaha
Ja, det är två olika tillverkare.
man blir inte riktigt klok i den här djungeln
Pickolina och Jengirl
Ni har helt rätt. Och det kändes faktiskt lugnande att höra det av någon annan även fast jag kanske innerst inne tänkte som ni
Så Tack! :)
Ha en underbar Fredag allihop!
Hej allihop!
Idag har jag varit och handlat sköna "efter-operations-kläder". Ett jättefint rosa set med byxor och tröja med dragkedja i fleece. Har även köpt en skön sport-bh. Så nu är jag redo för op! Bara två och en halv vecka kvar nu. Vem är näst på tur förresten, nån som ska operera sig i dagarna?
Kramar
Hej igen!
Det är så kul att läsa om alla som ska operera sig för frågorna är precis de samma som jag hade. Fast jag var också rädd för att de skulle bli för små, att jag skulle tänka, åh jag skulle lagt på de där 50. Ett tag var jag inne på att sänka med 50 eller tom 100, men när jag provade p opdagen så var det ju klart att jag skulle ha de jag tänkt från början. Och de är inte gigantiska. Folk i skolan har inte sagt nåt, men vad ska de säga? Vissa har tittat om jag har haft tajt t-shirt. Men om jag ska vara ärlig blir jag glad då, jag gjorde det ju för att jag ville få stora bröst, snygga bröst som folk tyckte var snygga. Jag känner mig så fin nu. Visst det är för en själv man gör operationen men vem vill gå till frissan utan att någon säger "åh vad fin du är" dagen efter? : )), lite samma sak. Jag vill att det ska synas på stranden i sommar. hihi Men det är skönt att kunna sätta på sig en vanlig tröja utan att det SYNS, det ser bara fint o proportioneligt ut. Jag ångrar inte en sekund. Tom med min mamma som inte kunde acceptera att jag gjorde det här säger nu att jag gjorde rätt. Många har förutfattade meningar men sen när det ser hur det blir så förstår de, och kanske ännu mer om man visar hur man såg ut innan. Jag hade så olika bröst att det var skrämmande. : )
Lycka till allihop o fega inte med storleken! hehe....;)
Jellomoon
style 510 ar forsta implantatet som har tva olika silicongels i sej.
Jag har lite svart att surfa nu da jag gor det via mobilen, men senare i em kan jag kolla upp lite mer om 510, ok.
Kan lite hollandska da jag bott dar ca 1 ar, har dock glomt mkt men kan se om jag inte kan oversatta en del iaf.
Kan ju bara saga att jag e ratt sa intresserad av 510 dg, men an sa lange lutar jag mej ju pa 410 st, eftersom jag vet mer om det impl.
Ha d gott!
- cesimon
Jellomoon
nu har jag oversatt en sida iaf - om jag far din mail kan jag skicka den till dej sen.
Jag ar har till ca. 20-21, sen kommer jag nog inte forsan pa mandag...
Men aah om du vill veta mer om implantatet sa har jag iaf oversatt en text.
Skall lasa mer om det nu =)
Tjop.
Ha en trevlig helg nu allisammans!!
Åhhhh.... vad jag tänker mycket på det här.
Funderar på att ta sem. och bli "sjuk" runt jul och få den här operationen överstökad någon gång.
Kommer att bli tvungen att låna till operationen, kollade Medical Finans, där står inget om vilken ränta som gäller. det vill man ju gärna veta innan man slänger iväg en ansökan.
Nån som har erfarenhet och kan rekommendera nåt omkring lån?????
I veckan SKA jag ringa och boka konsultation. Har bestämt mig för det i alla fall. Blir så himla trött på mitt velande.
Kram alla!
Rat
Jag ha kollat upp Medical Finans, och jag vill bara säga till dig att LÅNA INTE AV DEM! De har såndan sjuhög ränta att du betalar mer ränta än du lånar pengar! Helt galet!
Det jag rekomenderar dig i stället är att ta ett lån via din bank! De har toppenbra räntor! Ligger runt 4-6%. Du kan ta ett privatlån och då behöver du inte berätta vad du ska göra för pengarna.
Kram
Hmmm..... ni som lånar pengar till operation: tänk på att ni måste ha råd med omoperation också. Tuttarna kan hålla många år, men man kan också råka ut för att man behöver göra om dem tidigare.
Läste om en som hade koksaltimplantat där ena hade gått sönder. Bröstet var helt platt. Hon hade inte råd att fixa till dem.
Inte kul !
Är det nån som hört nån förmodad livslängd på McGhans gelehallon förresten ?
Tez82
Tack för svaret. Misstänkte att det var nåt lurt med Medical Finans. Ska kolla upp min bank i stället.
Kram