Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Emhaha
Men se på tusan, en jämlike :)
Jag ska då ev operera mig om jag känner mig bekväm me dr Cosmo, men det ska nog inte vara några problem! Ska ha runda gelehallon 325-350 ml och snitt i armhålan, javisst kan jag skriva och berätta hur det gått :)
Zippy: Jag har redan en "fit" kropp just pga att jag tränar ofta och är noga med min kost, problemet är bara att just mina bröst försvunnit av all fettförbränning och styrketräning, och det är inte det roligaste :(
Hej Allihopa!!!
Äntligen är det gjort!! I torsdags fick jag mina nya bröst... Dom blev mkt bättre än jag ens vågat hoppas på. Jag gjorde ett stort lyft oxå så det blev en enorm skillnad!!!
Vilka UNDERBARA människor jag har haft att göra med!!!! Kunde inte fått ett bättre omhändertagande,jag op mig på Eriksbergskliniken i Sthlm. Har inte läst någon annan som gjort det här... men jag kan varmt rekommendera dom (nu har jag ännu inte sätt ärren men för övrigt är allt kanonbra/snyggt)
Måste bara fråga er som gjort op tidigare, fick ni lokalbedövning insprutat med jämna mellanrum efteråt?
Jag hade små,små,små slangar där sköterskan sprutade in bedövning och jag har inte haft ont alls!!!! Det enda jag känt är en molnande smärta, men det är INGENTING mot vad jag trodde det skulle vara. HELT OTROLIGT!!
Måste bara säga att jag är överlycklig över mina nya bröst... värt varenda krona!!!!!
Kram på er alla!!
Zippy!
Jag är 27 år och op mig i april i år. Hade a-kupa innan, hängig efter att ha ammat två barn. Lade in 300 ml och har idag c-kupa, vilket passa min kropp perfekt.
Och som de andra skrev: jag tränar alltid, och det enda man inte kan förbättra genom träning är brösten. Som sagt, de blir MINDRE av träning.
Är du en tjej eller kille som frågar?
Grattis Johanna_dalarna! Vad kul att du är så nöjd och att allt gått så bra.
Ja du zippy vi här inne har funderat ganska mycket och länge på våra op. Träning är inget alternativ att få tillbaka bröst (tyvärr) :(
Sund o snygg i kroppen är jag redan (enligt mig) men efter barnen försvann brösten :( Jag e 29 år och la in silikon för min egen skull!!
Jahanna_dalarna: Grattis!!!
Cickan: Lycka till!!! Rekommenderar Helosan kräm att ha på ärren, den är fet och antiseptisk ;)
Ha en bra dag allihop :)
Jellomoon jasså du är från vännes! när har du tänkt göra din operation? och hur gammal är du??
Emma86 får man fråga hur har du fixat fram så mycket pengar? :)
Jasså hallongel som mig då! men jag måste spara pengar först eller ta ett lån..
Emma86
Hej!
Ser att vi är i samma ålder ungefär :) Kul! Får jag fråga vad du har för mått nu?
Hejsan
Jag undrar ifall det finns någon därute som har erfarenhet av dr simsa i Falun? Jag har tänkt göra en bröstförstoring på spc i Falun och jag skulle vilja höra hur det gått för andra. Vad det kostade, ifall det var försäkring med i priset osv.
Jag är 174 cm lång och väger ca 62 kg, har nu 75 A, vad ska jag välja för storlek om jag vill ha en Dkupa? Skriv och berätta allt.
Kram på er
Vioola
hej! jag bor själv i Borlänge och har tyvärr bara hört negativt om Dr Simsa. Jag ringde å talade med honom själv och fick inget förtroende. Har du träffat honom?
Själv så var jag till Sthlm, det var värt dom extra milen...
kram...
johanna_dalarna:
Grattis till de nya brösten!
Alla:
Nu är det bara 30 dagar kvar till min operation, nervositeten börjar göra sig påmind :D
Kram