• Bridecilla

26:e Augusti 2006

Ngn som ska gifta sig nästa år den 26:e Augusti?

det ska jag :) *lycklig*

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006
  • Turtryne

Jag med!! *också lycklig*

• Bridecilla

härligt!
    var gifter er ni er?

vi gifter oss i Örgryte Nya kyrka och festen hålls på Wänskapsbrödernas Ordenshus.

• Turtryne

Vi gifter oss i Nösunds kapell på Orust. Fest kommer vi att ha i sjöstugan alldeles vid havet inte långt därifrån. *längtar*

• bröllops häxan

Hej tjejer ! :D
    Vi gifter oss också då. Runt sundsvalls traktem. :*L*

Hur går planeringarna?

• MrsPink

Vi skall oxå gifta oss då...(om vi får festlokal och kyrkan då dvs...in te riktigt klart var festen skall vara och kan då inte heller boka kyrka..)

Men någonstans i stockholms trakten , så det börjar brinna i knutarna..

• Bohuslän06

Här e en till som gifter dig denna vackra dag.....i Hamburgö kyrka, men fest i Hamburgsund bygdegård, ungefär så långt vi kommit en så länge!

• Bridecilla

härligt! så vi var ett par st... :)

C.T
    planeringarna går ganska bra, vi har fått bokat kyrka och festlokal OCH fotograf!! men sen lugnar jag mig nog några hekton tills i januari eller ngt... känns som om jag är en hysteriskt brud som springer omkring skrikandes med armarna i vädret annars (känns iaf som om omgivningen tycker det) :)
    hur går det själv/a?

• bröllops häxan

*s* Hysterin börjar vell lägga sig här också. Allt är vell färdigt i planering stadiet. Ringar bestälda. Vet vilken kläning,Inbjudningar gjorda. Herrgården bokad. Väntar bara på oferten så vi skan slå till, och fort fort boka kyrka..

• HanOchJag

Hej hej ska oxå gifta oss 26/8-06. Kyrkan och festlokalen är bokad. Inbjudnings, placeringskort osv 99% klara Klänning beställd plus en massa mer. *S* Är nog och en hysterisk Brud Trodde inte jag var det men det kanske jag är . *S*
    Vi gifter oss i Sankta birgittas kapell och har festen i Kulturhuset Oceanen.

• Bridecilla

OJ vad ni har kommit långt!! kanske är det jag som är efter... vi har bara börjat kolla på inbjudningar å annat...
    vi ska ha ca 80-90 gäster så vi har tänkt att vi ska börja i tid så att man inte sitter med allt strax före, men jämfört med er ligger jag låångt efter :)

Hanochjag
    är det sankta birgittas kapell i göteborg?

Svar på tråden 26:e Augusti 2006