• Sanasol

Schalins i VITT guld...?

Någon av er som har schalins ringar i vitt guld, jag har funderat på att ha i vitt guld nämligen och de ringarna jag bestämt mig för är från schalins.

Någon som har dem och har haft dem ett tag? Har de gulnat/mörknat mycket? Kvalitet??

• Svar på tråden Schalins i VITT guld...?
  • experten no 1

Hej Sanasol. Och alla andra intresserade Jag har problem med min scanner men tänkte ta den på jobbet i stället.
    Jag lovar att jag skickar in bild på den.
    Skall bara be m2b om hjälp. Jag vet faktiskt inte riktigt hur man lägger in den! Återkommer till er som väntar.

• experten no 1

Ang. brevet från schalins till den butik jag var i, för er som inte läst tidigare sidor.

• experten no 1

Ursäkta dröjesmålet!
    Jag har haft lite problem med detta schalins papper. Dem har skrivit på ett färgat papper som skrivaren inte gillade och min scanner ville som sagt inte fungera. Men nu hoppas jag att det skall synas tydligare.

Problemet är att jag inte vet hur man lägger ut den här.

Jag skickade den till dig sanasol utifall att du vet hur man gör.

Annars kanske nån annan kan tipsa mig om hur man gör?

• experten no 1

Ingen som kan hjälpa till?

• experten no 1

Sanasol_

Vart är du?
    Jag behöver hjälp.

• Sanasol

Skickade ett svarsmail till dig...!

• Brunkullan

Hej på er!!

Vi köpte min vigselring för 4 mån sen, även om det fortfarande är 4 mån kvar till bröllop!! Hur som helst, så brukar jag "tjuvkika" lite på den, då och då, och upptäckte till min fasa (idag) att ringen gulnat!!! De är oanvänd och endast 4 mån gammal!?? Vad tycker ni att jag ska göra??

• Sanasol

Fick du någon garanti med ringen där det stod vilken palladiumhalt de använde sig av? Annars tar de inget ansvar för det som hänt tror jag, man köper väl de ringarna på egen risk. Har skippat schalins i vitt guld just av den anledningen... :(

Svar på tråden Schalins i VITT guld...?