• Akkidakki

3 Juni 2006

Äntligen ska vi gifta oss! Här har man gått å väntat på att pojken ska fria i sisådär 2 års tid å äntligen så har han fått tummarna loss! Någon mer som ska gifta sig där omkring?! Alltid kul å höra hur andra planerar! Skriv gärna! Tjing!

• Svar på tråden 3 Juni 2006
  • junibrud2006

Nu har jag också köpt klänning!!! Supernöjd. Gick till affären som jag visste hade rea för att titta. Fick hjälp direkt. Provade närmare tio olika modeller som expediten plockade fram utifrån mina önskemål. Den första var bra, nästa än bättre och så vidare. Den sista klänningen var wow - den här ska jag ha!!! Så nu är jag jättenöjd. Fick precis sådan klänning jag ville - och till halva priset. Ibland ska man ha tur!!!

• Victory

Vad tur för dig! Måste vara skönt att veta att man hittat rätt klänning. Själv har jag inte börjat prova än... Men jag tror jag vet ungefär hur jag vill att den ska se ut.

Däremot fick jag med mig min M2B till en florist idag för att titta på buketter! Känns så skönt att han också börjat engagera sig lite. (Idag ringde han mig på jobbet bara för att säga "Vet du vad? VI SKA GIFTA OSS!" Det tycker jag var så gulligt). Och jag börjar få en uppfattning om hur min bukett ska se ut - och därmed även färgtemat. Det lutar mot cremevit med lite inslag av plommon och mörkgrönt (murgröna). Hihi vad det är roligt att planera!!

• junibrud2006

Kul! Vi ska också ha plommon/purpurlila - fast tillsammans med vitt och ljust sommargrönt!

• Akkidakki

junibrud2006:
    grattis till inköpet!! Har du nån bild och dela med dig av så man får se va de slutgiltliga köpet blev?? Går och tittar på min varje dag och den blir bara snyggare för varje gång!! lälngtar tills ja får visa mig för min älskling... Snart dax... bara 8 månader och 2 veckor kvar nu!! Kram på er!!

• junibrud2006

Inga bilder ännu tyvärr. Svårt att förklara hur den ser ut. Ska hämta på fredag så efter det kan ni få se. Det är en nixa. Den är ljust ljust ivory med cirka två-tre centimeter breda axelband. svårt att förklara men framtill och bak går två ganska breda våder med brodyr ton i ton med lite guld i. ganska långt släp.

• Liten med Mindre

Jag är också jättenyfiken på klännningen junibrud. Kul att fler hittade reaklänningar. Det är så svårt att låta bli att slå till då.

Försökte hitta reaskor i helgen - men det gick inte lika bra. Jag får väl vänta på att de får in nya skor till våren.

• junibrud2006

Jag är jättenöjd! Fick den till halva priset så det blev inte ens 3000 kronor - och den var jättefin. Jag har tittat på Nixa innan även om det inte varit den här modellen och den kändes så rätt när jag ställde mig framför spegeln. Ska se till att ta bilder på fredag när jag hämtar den så får ni se. Tyvärr finns den inte i Nixas galleri...!

• junibrud2006

Pirr! Imorgon ska jag hämta min klänning. Bara 24 timmar kvar nu!!!

• Akkidakki

hihi spännande... Ska blivande få se den eller? Min får inte se min och ja hoppas han inte gått och smygtittat...

• junibrud2006

Jodå. Han har redan sett den och lär få se den igen.

Svar på tråden 3 Juni 2006