• Akkidakki

3 Juni 2006

Äntligen ska vi gifta oss! Här har man gått å väntat på att pojken ska fria i sisådär 2 års tid å äntligen så har han fått tummarna loss! Någon mer som ska gifta sig där omkring?! Alltid kul å höra hur andra planerar! Skriv gärna! Tjing!

• Svar på tråden 3 Juni 2006
  • Akkidakki

junibrud2006:
    Har tyvärr ingen butik i KPH att rekommendera än, men vi ska ev åka nästa helg och kolla lite...dom har ju rea där nu med så de gäller och passa på om man hittar nåt man verkligen känner wow för!!!

krammia:
    Underbart band!! Lite avis... Vi funderade på Killarna ( vet inte om ni hört talas om dom, men de e ett koverband från GBG som spelar lite överallt... Även dom som kallar sig Spökligan när det gäller barn... Min sambo har spelat fotboll med en av dom), men de lär spräcka vår budget så vi tar ett lokalt band här ist!! Men avis e ja!!

Stor&Liten:
    Blir säkert bättre när smink och hår kommer till. Sen e de väl så oavsett vad man köper så e man lite osäker om de verkligen va rätt, speciellt till såna här tillfällen!!!

Varit och handlat kläder om ja ska ha på min kompis bröllop nu på lördag... Stod minst en timme i provrummet och expiditerna sprang som galningar och försökte hitta nåt som föll mig i smaken, men ja e väldigt kräsen så ja hitta en kjol och va beredd att bara ta den och köpa topp någon annanstans. Då sa expiditen att hon bara skulle ta en sväng ner i källaren och titta och där hitta hon en halternecktopp precis som ja ville ha!! Underbar butik!! Lite dyrare, men ojojoj vilken service!! Så just nu e ja lite trött på provrum!!
    Ska gå och renovera lite nu!! Ha de gott brudar och kämpa på med planeringen!!

• junibrud2006

Puffar upp lite för Delphia som vill hitta hit. Puff puff!

• krammia

Alltså, vem som helst kan ju boka dem.
    Vet inte vad Grymlings tar för någon "okänd" men kontakta dem på deras sida.
    www.grymlings.se

• junibrud2006

Puff puff... Verkar vara många som är intresserade av vår helg...!!!

• Akkidakki

hihi!! Då kan man kryssa av några saker till!!! Köpt klänning idag!! Riktig prinsessklänning för 3900:-!!! Inte illa!! Köpte även lång slöja och en underbar tiara!! Kommer verkligen att vara en prinsessa!!! Jippi va ja e glad!! Önskar att dagen snart är här!!!

• junibrud2006

Kul! Hittade du i Köpenhamn eller? Ska ju dit om två veckor...!

• Akkidakki

Nä fick tips här på bt om en butik i malmö som hade rea. Denna va inte på rea, men dom drog av 1000:- för att det va ett märke dom inte skulle ha längre!!! Önskar ja hade en bild och visa, men ja har inte de tyvärr!! De bästa e att där e snörning där bak så man kan skifta i storlek vilket e bra eftersom de trots allt är 8½ månad kvar... Va lite osäker på om ja skulle vänta tills ja kollat på fler ställe, men min mamma som va med sa att de va en kanonklänning för de priset så ja litar på henne!!! Från början sa ja att ja inte ville ha nåt släp och nu är de verkligen lååångt!! med broderier och hela grejen!!! Ska verkligen kolla om ja kan hitta en bild på den på nätet!! Gud va ja e glad och tiaran e underbar!!!

• junibrud2006

Det låter helt underbart! Jag kollade när jag var ner på stan idag, men rean har inte kommit igång här ännu. De sade ju oktober så jag får nog lugna mig några veckor.

Korsettsnörning i ryggen är kanske inte helt fel. Då slipper man ju tänka på finjusteringar sista veckan...

Lite kul - gå från utan släp till långt plus lång slöja och tiara! Verkligen glad för din skull. Måste vara jätteskönt att ha klänningen klar!

• junibrud2006

Jag kan tänka mig iaf hur den ser ut "live". Jättefin!!!

Svar på tråden 3 Juni 2006