junibrud2006:
Har tyvärr ingen butik i KPH att rekommendera än, men vi ska ev åka nästa helg och kolla lite...dom har ju rea där nu med så de gäller och passa på om man hittar nåt man verkligen känner wow för!!!
krammia:
Underbart band!! Lite avis... Vi funderade på Killarna ( vet inte om ni hört talas om dom, men de e ett koverband från GBG som spelar lite överallt... Även dom som kallar sig Spökligan när det gäller barn... Min sambo har spelat fotboll med en av dom), men de lär spräcka vår budget så vi tar ett lokalt band här ist!! Men avis e ja!!
Stor&Liten:
Blir säkert bättre när smink och hår kommer till. Sen e de väl så oavsett vad man köper så e man lite osäker om de verkligen va rätt, speciellt till såna här tillfällen!!!
Varit och handlat kläder om ja ska ha på min kompis bröllop nu på lördag... Stod minst en timme i provrummet och expiditerna sprang som galningar och försökte hitta nåt som föll mig i smaken, men ja e väldigt kräsen så ja hitta en kjol och va beredd att bara ta den och köpa topp någon annanstans. Då sa expiditen att hon bara skulle ta en sväng ner i källaren och titta och där hitta hon en halternecktopp precis som ja ville ha!! Underbar butik!! Lite dyrare, men ojojoj vilken service!! Så just nu e ja lite trött på provrum!!
Ska gå och renovera lite nu!! Ha de gott brudar och kämpa på med planeringen!!