• Akkidakki

3 Juni 2006

Äntligen ska vi gifta oss! Här har man gått å väntat på att pojken ska fria i sisådär 2 års tid å äntligen så har han fått tummarna loss! Någon mer som ska gifta sig där omkring?! Alltid kul å höra hur andra planerar! Skriv gärna! Tjing!

• Svar på tråden 3 Juni 2006
  • junibrud2006

Tack! Jag är jättenöjd!

• Victory

Var det den du hittade på rea!? Vilket KAP!

• junibrud2006

Japp. Halva priset! Fick den för 2750 kronor.

• Victory

Själv har jag inte börjat prova klänningar ännu! Planerade att gå till stans enda bröllopsbutik, men då hade de stängt till den 7 oktober! Och rean är tyvärr slut (hann inte gå dit av olika anledningar). Men förhoppningsvis kommer det in lite nytt nu till hösten/vintern som jag kan välja mellan eller så försöker jag hitta nåt på e-bay. Vet på ett ungefär vad jag vill ha. LÄngtar!

• Akkidakki

8 månader kvar!!! Tiden går...

• junibrud2006

Oj vad fort det går! Och nu har vi fått hämta våra nya fina släta ringar. Jättefina! Fick dessutom titta på och prova min kommande ring. Såååå fin! Längtar...

• brud0606

Jaha då va det bara 8månader kvar i dag då. Längtar verkligen till den stora dagen.

• Akkidakki

gud va kul och prova ring!! Har fullt upp med att bestämma vart vi vill åka på bröllopsresa... Innan sa vi västindien, men de e ingen bra period och resa i juni... nu lutar de åt grekland, men vi får se... Visade klänningen och tiaran för min svägerska i helgen. Hon tyckte det va SÅÅÅÅ fint!! Då sträcker man på sig!! Gud va man läängtar till den stora dagen!! Kan knappt bärga mig!! Kram på er!!

Junibrud2006: Brudparet va ju supercoolt!! Fast man ser inte så jättebra på hennes hemsida... Ser framemot och få se din!!

• Edsåsen

Att tiden går fort, endast 8 månader kvar...
    Här är det ganska stiltje just nu...funderar på hur vi ska göra inbjudningarna plus funderar på vart vi ska åka på bröllopsresa, det lutar åt Grekland eller Portugal... Någon som varit i något av länderna..?

• Victory

Vi var till Grekland (kreta) i våras, men det är lite för "turistigt" för att passa som bröllopsresa tycker nog jag. jag vill att det ska vara ett lite lugnare, mindre exploaterat, och mer romantiskt ställe. Vi får se vad det blir. Det kanske ändå blir Grekland men att vi provar en annan ö. (Turistigt är ju inte helt fel det heller, bara att åka utomlands är ju kul!)

Svar på tråden 3 Juni 2006