• Akkidakki

3 Juni 2006

Äntligen ska vi gifta oss! Här har man gått å väntat på att pojken ska fria i sisådär 2 års tid å äntligen så har han fått tummarna loss! Någon mer som ska gifta sig där omkring?! Alltid kul å höra hur andra planerar! Skriv gärna! Tjing!

• Svar på tråden 3 Juni 2006
  • brud0606

JAha då vad det 9månader kvar då tills vår stora dag. Det firas med en shoppingtur i stan... :)

• junibrud2006

Nio månader... Tiden rusar...

På tisdag ska vi till guldsmeden och titta på ringar. Därefter ska vi till festlokalen och höra vad de erbjuder för menyförslag. Spännande...

Ha en bra helg alla!

• Akkidakki

ojojoj... bara 9 månader kver... ja man börjar känna att spänningen stiger... Om 9 månader är man hustru och festen e i sin början... Skojsigt!!!

• Liten med Mindre

Iiiiiiiiiiiii!

Nu har jag shoppat klänning! Lite nervöst är det att ha gjort det så långt iförväg.

Tog med en fd kollega till affären på lunchen och så gjorde vi en snabbprovning till. Var lite tveksam eftersom jag och syster hittade en till fin klänning i helgen (samma prisklass). Men nu blir det denna (den första jag provade). Den sitter som gjuten på mig. :) Och så gör ju servicen i affären lite också. (Hon provade tåligt klänningen på mig en tredje gång, med korsett och allt. Fastän det var på deras lunch.)

• junibrud2006

Grattis!!! Hur ser den ut???! Nyfiken!!! Och jag som har lovat mig själv att vara lugn till oktober, november i alla fall. Hur ska det gå...??!

• Liten med Mindre

Junibrud2006:

Har ingen bild på klänningen, bara en snarlik. Och eftersom sambon går in och läser här ibland så vill jag inte beskriva den. Men är du nyfiken så kan jag skicka på mejl.

Ska prova för uppläggning i eftermiddag redan. Lite dumt eftersom jag inte har skor än. Men jag får väl välja en lagom hög klack på provskorna, och sen leta skor efter den höjden. ;)

• junibrud2006

Du får jättegärna mejla. Alltid kul med lite inspiration. lindclaes@yahoo.se

Hoppas det gick bra med uppläggningsprovningen!

• Den lyckliga bruden

Kul att höra att det finns fler som redan har köpt klänning jag har också gjort det. En av mina kompisar tyckte att jag var väldigt tidigt ute. Men eftersom jag hittade min drömklänning så kunde jag inte låta bli.

• junibrud2006

Jag har varit minst sagt på gång flera gånger. Har tittat och provat, hittat min favorit etc. Nu har jag dock bestämt mig för att vänta tre månader, träna och vara duktig och se om några kilon runt magen kan försvinna. Dessutom kommer ju nyheterna framåt november. Men det kliar i fingrarna ska ni veta...!

• Liten med Mindre

junibrud, du har mejl.

Svar på tråden 3 Juni 2006