• Akkidakki

3 Juni 2006

Äntligen ska vi gifta oss! Här har man gått å väntat på att pojken ska fria i sisådär 2 års tid å äntligen så har han fått tummarna loss! Någon mer som ska gifta sig där omkring?! Alltid kul å höra hur andra planerar! Skriv gärna! Tjing!

• Svar på tråden 3 Juni 2006
  • Edsåsen

Tack!!!
    Det ligger ca två mil från Åre...
    Vi bor i Åre...och tyckte att stiftsgården passade bra eftersom att vi får allt på samma ställe då, kapell, festplats och boende!

• junibrud2006

Åh. Låter helt underbart. Jag har varit en del i Tångböle på semestrar och tycker det bara är sååå härligt!

• Akkidakki

hej brudar!! Gud va ni har varit flitiga!! Själv så ligger ja på latsidan... har fått ta tag i trädgård och renovering nu igen... kul som attan!

junibrud2006: hon med brudparen hade ingen hemsida eller?? Eller hon bor på samma ställe som du så du gick ditt och kolla? E verkligen nyfiken...

Kram på er!!!

• Edsåsen

Jo, det är mysigt här uppe...
    Har du släkt i Tångböle eller varför hamnade du där...

• junibrud2006

Akkidakki - jag har hennes e-post, men kolla hennes bröllopshemsida först så kan du se hur den hon gjorde till sitt bröllop ser ut. www.lagerfeldt.com/brollop
    Jag tycker dock det verkar helfint och har redan lagt in en beställning till våren!

Edsåsen - Ja du...! Min blivandes morbror har en stuga där. Grannen till stugan bor i samma stad som morbror och min blivande svärfar. Svärfar har hjälpt honom att renovera och fått låna stugan i omgångar gratis. Då har vi hakat på och varit upp och fiskat och så. Tror vi varit där tre gånger nu och blir väl en sväng framåt senvintern kanske igen!

• Edsåsen

Sväng förbi Statoil i Duved då och säg hej...

• junibrud2006

Absolut! Har tankat där förr så varför inte igen??!

• junibrud2006

Lyckades hitta min klänningsmodell på en gammal annons på BT om ni vill se. Klicka på nästa bild så ser ni broderierna också. Det som skiljer är att på min är kanterna på broderierna lite ifyllda med guld. Ni får se snart...

www.brollopstorget.se/Annonser/&picture_nr=0

• junibrud2006

Ni måste tydligen kopiera länken och klistra in. Annars kommer man till startsidan...

Svar på tråden 3 Juni 2006