• Akkidakki

3 Juni 2006

Äntligen ska vi gifta oss! Här har man gått å väntat på att pojken ska fria i sisådär 2 års tid å äntligen så har han fått tummarna loss! Någon mer som ska gifta sig där omkring?! Alltid kul å höra hur andra planerar! Skriv gärna! Tjing!

• Svar på tråden 3 Juni 2006
  • rottweiler

hejsan!

vi ska gifta oss 29 juli nästa år. har ni börjat planera och bokat ännu???

• Akkidakki

ja vi har bokat kyrka och festlokal. De två stora bitarna sen är ja sån som så gärna vill ha allt underkontroll så ja har börjat pyssla med hur inbjudningskorten ska se ut å var vi ska tillbringa bröllopsnatten och bröllopsresan! Tycker verkligen de e skitkul!! Hur går de för er då? Har ni bokat å kollat och så där?

• rottweiler

vi har bokat kyrka, och ska på måndag kolla festlokal. jag har skaffat lite saker för att göra inbjudningskorten, men är ännu i provstadiet.
    bröllopsresa har vi pratat lite om, det är ju så roligt att hålla på att planera m m. men just nu känns det som så länge kvar. men det är nog bra att ha lite tid på sig för plötsligt så står man där och det är dagen d.

Ska ni ha stort bröllop, eller för de allra närmaste???

• AnnSofie_82

Japp, 3 juni här med :D

• Akkidakki

hur går de för er i planeringen då AnnSofie_82 & weddingphoto? Vi ska ha ett rätt stort bröllop tycker de flesta... runt 60 pers... man vill ju att alla ska va me å fira... Svårt å plocka bort folk...

• AnnSofie_82

Akkidakki... jodå, det går framåt. Vi kommer bjuda 55. Fast sen kommer väl inte alla komma heller, en del har en bit å åka. Vi har iaf preliminärbokat resturangen. Vet inte riktigt hur tidigt man bör boka kyrkan o så.. Hur långt har ni kommit?

• Akkidakki

AnnSofie_82: bokat kyrka & lokal, vi kommer oxå bjuda nåt sånt runt 60 pers. Har börjat pilla lite med inbjuningskorten...tänkte att ja skulle lyckas fixa dom själv med lite stil på...just nu känns de tveksamt, men lite pill till så... Kyrka kan nog va bra å boka itid...de e ju trots allt pingst... Tjing!

• junibrud2006

Hej hopp! Jag ska också gifta mig 3 juni! Vi får hoppas på solsken...!

• Akkidakki

ja, de gör vi... fast de betydeer visst tur med regn i slöjan... fast de behöver vi inte...

Svar på tråden 3 Juni 2006