• Akkidakki

3 Juni 2006

Äntligen ska vi gifta oss! Här har man gått å väntat på att pojken ska fria i sisådär 2 års tid å äntligen så har han fått tummarna loss! Någon mer som ska gifta sig där omkring?! Alltid kul å höra hur andra planerar! Skriv gärna! Tjing!

• Svar på tråden 3 Juni 2006
  • Akkidakki

hihi...då säger ni ja innan oss!! Vi gifter oss 15...

• junibrud2006

Hehe... Hinner före alltså! 15 verkar vara vanlig tid. Har faktiskt inte hört någon annan som har 14.30, men men. Det beror väl på hur församlingen har med planering etc.

• Akkidakki

ja fast vi gjorde en kompromiss...pojken ville 14 och jag 16...

• junibrud2006

Ok. Vi ville ha en tid mellan 14 och 15. Den kyrka vi hade valt hade vigslar 14.30 eller 16. Först kollade vi 27 maj, men det var fullt. Sedan 3 juni. Ledigt första tiden. Så det passade ju perfekt för oss!

• Pellestjej

Hej hej va kul och hitta denna tråd vi skall gifta oss 10juni, tycker attd et känns så lång tid kvar, sitter och planerar och grejar varje dag, har redan köpt klänning, kunde inet hålla mig när jag hittade en fin till bra pris, har svårta tt låta bli och titta på den hela tiden.
    Kyrkan och festlokal är bokad.

• Sunflower_Girl

Hej hej! Här är en till på 10 juni. Vi har dock inte kommit så långt med planeringen som de flesta andra verkar ha gjort. Det ända som är bestämt är egentligen datumet, resten är bara lösa tankar än så länge...

• Akkidakki

Välkommna pellestjej och sunflower_girl!!

• Akkidakki

jaha länge sen de va nån som skrev nåt här... hur går de för er? Hänt nåt nytt??

• brud0606

Här händer inget nytt förutom att jag har hittat enfärgade ballong som vita och lila på Buttericks.. Har kollat i övriga affären som har ballonger men har inte hittat några. Fick ett tips av en kompis att kolla på butterick och där fanns dom...

Akkidakki

Hur långt har du kommit i din planering till bröllopet??

• Akkidakki

inte mycke längre än sist... fast ja har fått span på en klänning nu som ja vet att jag vill ha... annars pysslar ja mest med mina inbjud.kort...

Svar på tråden 3 Juni 2006