• Akkidakki

3 Juni 2006

Äntligen ska vi gifta oss! Här har man gått å väntat på att pojken ska fria i sisådär 2 års tid å äntligen så har han fått tummarna loss! Någon mer som ska gifta sig där omkring?! Alltid kul å höra hur andra planerar! Skriv gärna! Tjing!

• Svar på tråden 3 Juni 2006
  • Akkidakki

Grattis Stor&Liten!! Vi sa ju att de skulle lösa sig!! Skönt när man äntligen kan sätta igång!! Håller på med orkester just nu... Förhoppningsvis så kan vår kompis band ställa upp...

Även suss* grattis!! Kul när man får kyrkan man vill ha!!

• junibrud2006

Idag kom inbjudningskorten. Helt underbara! Skönt att ha det klart. Har dock bestämt mig för att vänta lite med klänningen. Vi var ner och tittade och provade lite idag plus att jag hade bokat in en träff i helgen för en klänning. Insåg dock att det är smart att vänta, träna lite och se om man får bort de där extrakilona innan man slår till. Dessutom är det ju bra att titta runt så man inte handlar/hyr, kollar vidare, hittar ännu bättre, har två och så rullar det vidare. Eller ännu värre - att den inte passar den 3 juni... Snart bara 9 månader kvar!!!!

• Liten med Mindre

Är det bara jag som har svårt att komma iväg och prova klänning? Tycker att det känns jättejobbigt. Och inte är de särskilt pushiga i affärerna heller, så att jag faktiskt får ändan ur och faktiskt provar.

Det känns väl extra dumt eftersom jag inte har tänkte mig köpa någon dyr kreation, utan hellre hyra eller hitta begagnat /alternativt sy i kina.

Hur gör ni för att komma iväg?

• junibrud2006

Jag fick jättemycket hjälp i provrummet. Vi var ner båda två, dels för att jag ville kolla lite modeller, dels för att få prisuppgifter på min m2b:s klädval. Jag behövde bara ställa mig framför spegeln och så plockade en tjej i butiken fram modeller hon trodde jag skulle gilla. Fungerade jättebra! Men som sagt, ska ligga lågt ett tag till... Nya modeller är på intågande så framåt oktober/november kommer butikerna vara fyllda av godis!!!

• Akkidakki

ja va iväg förra helge...men ja orka bara me en butik... rena rama djungeln... Sen sa han i butiken att 2006 års modeller kommer nu i slutet av året precis som junibrud2006 skrev så ja väntar tills dess... Nä de ska ja ju inte föresten...Ska ju faktiskt kolla på en i Gbg nästa helg... Har sett den på nätet å de e precis en sån ja vill ha...Finns ingen återförsäljare här nere i söder så ja passar på när ja hälsar på svärföräldrarna...

• Akkidakki

varit hos vår fotograf idag så nu har vi bestämt album och typ av bilder. Känns bra att de e klart. Och han verkligen berömde oss för att vi va ute i god tid. Ska ta strandbilder så nu hoppas vi på finfint väder...fast lite moln får de va så de inte blir för varmt...
    Kram på er och ha en skön lördag, själv ska ja bädda ner mig och hoppas på att min hals ska bli bättre...

• junibrud2006

Vad härligt det låter med strandbilder! Då får vi hoppas på solsken i hela landet!!!

• Akkidakki

japp de hoppas vi på!! de enda som kretsar i min hjärna nuförtiden e bröllop, e de så för er oxå? pojken bara skrattar åt mig med mina planeringar, fast han tycker de e kul att ja tar tag i saker och ting. Ska till gbg i helgen och kolla på klänningen ja sett... hoppas dom har den i butiken annars blir ja ledsen... Men min mamma har sagt att vi ska ta en "bröllopsdag" i Köpenhamn och titta på grejor så de ser ja framemot!! Alltid mysigt och shoppa med mamsen...

• junibrud2006

Lycka till i Göteborg! Håller tummarna för att du hittar vad du söker!

På lördag är det exakt 9 månader kvar!!!!

• Akkidakki

oj..inte tänkt på de!! Nu blev ja nervös.. Nä de blev ja inte men tiden går fort!!! Nästa helg gifter sig min bästa kompis!! Ska bli så kul! Lite inspiration... Va och titta lite i stan idag efter de att jag slutat jobbat. Dom har rätt fina tiaror på glitter och dom e inte så farligt dyra heller... ett tips om ni vill ha tiara... Ska själv ta en närmare titt nån dag tänkte ja.

Svar på tråden 3 Juni 2006